chromen raamstrips estate

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
rwou
forum starter
Contacteer:

chromen raamstrips estate

Bericht door rwou »

Ik zag op het forum een zwarte estate met chromen raamtrips. ik vind dit erg mooi. Is dit ook los te koop? voor de clio 5 drs ben ik het al wel op internet tegen gekomen. Mijn expression 0,9 tce, flamme rouge, pakket chrome heeft zilveren dakrail en chroom onderaan de deur en jammer genoeg geen chromen raamstrips.
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: chromen raamstrips estate

Bericht door Arjan »

http://www.renault.nl/showroom/personen ... /#/options
€ 195,- voor zowel de hatch als estate. Gewoon bij de dealer dus.
rwou
forum starter
Contacteer:

Bericht door rwou »

Dat is volgens mij alleen bij het bestellen van een nieuwe auto. Vanaf fabriek levering. :thumbsdown: Achteraf als accessoire staat het niet in de lijst bij de dealer.
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Wanneer ze bij een nieuwe auto te bestellen zijn kan je ze altijd als losse onderdelen ook bestellen. Gewoon even informeren bij de dealer :thumbsup:
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Als losse onderdelen leverbaar, wel veel duurder dan af-fabriek. Het zijn geen losse strips die op het raamrubber zitten, maar ze zijn erin verwerkt.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
peterweter
beginner
Contacteer:

Bericht door peterweter »

Heb ze via ebay bestelt, geloof rond de 80 euro incl verzenden. staat dik hoor!
Je plakt ze gewoon over de andere heen, precies hetzelfde als de originele uit de fabriek.

Afbeelding
rwou
forum starter
Contacteer:

Bericht door rwou »

ik zie dat je ook chromen deurklinken hebt. Waar heb je die vandaan? Ik vind vooral het chroom op de achterdeur erg mooi staan.
Oeps, ik zie het al. is acht delige set.
Ebay; Chrom Fensterleisten Blenden 8-tlg Renault Clio IV 4 Grandtour KOMBI
peterweter
beginner
Contacteer:

Bericht door peterweter »

let wel: de achterste klinken passen niet. Maar staan toch mooi en blijven goed zitten :-D

die achtdelige set betreft alleen de sierlijsten. de deurklinken zijn een zesdelige set.
Paul
forum starter
Contacteer:

Bericht door Paul »

Hallo

Weet iemand hoe je de "af fabriek" geleverde chromen sierlijsten bij de zijruiten, los moet maken?
Gaat om een Clio hatchback.

Ik wil ze eventueel in een andere kleur laten spuiten of wrappen.

Groeten,
Paul.
Robin5757
forum member
Contacteer:

Bericht door Robin5757 »

Kun je er naar boven aftrekken heel voorzichtig paul anders knikt die aan zijknat beginne en dan stukje voor stukje laten komen
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!
Ludo
beginner
Contacteer:

Bericht door Ludo »

peterweter schreef:Heb ze via ebay bestelt, geloof rond de 80 euro incl verzenden. staat dik hoor!
Je plakt ze gewoon over de andere heen, precies hetzelfde als de originele uit de fabriek.

Afbeelding
een vraagje als beginnende forummer, zijn deze lijsten gemakkelijk te monteren ? over de bestaande lijsten heen ? als amateur
ClioDerk
beginner
Contacteer:

Bericht door ClioDerk »

Ludo schreef:
peterweter schreef:Heb ze via ebay bestelt, geloof rond de 80 euro incl verzenden. staat dik hoor!

Afbeelding
een vraagje als beginnende forummer, zijn deze lijsten gemakkelijk te monteren ? over de bestaande lijsten heen ? als amateur
Een beetje laat antwoord maar wellicht voor de volgende bezoeker. Het monteren is erg makkelijk kwestie van de rubbers goed schoonmaken en daarna netjes de lijm monteren. Om het niet voor verrassingen te komen staan zou ik eerst even de strips zonder lijm plaatsen zodat je ongeveer ziet waar alles uit moet komen. En uiteindelijk heb je echt een mooi resultaat (na 2 jaar zitten die van mij nog steeds als gegoten)
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Exterieur (vraag & antwoord)”