Zoals de topictitel al aangeeft, we kunnen sinds vandaag nu ook de Clio 4 0.9 TCI modellen voorzien van ons maatwerk chiptuning!!

Vermogenswinsten van +/- 20PK en 30NM, met in ELK toerental meer vermogen!!!
Ik denk dat u bedoelt de Clio 4 1.2 met 120pk (oftewel de GT)Unlimited Tuning schreef:Ook de Clio 4 1.2 16v met 75PK zijn nu te voorzien van ons maatwerk chiptuning.
Vermogenswinsten van +/- 10PK en 14NM, met in ELK toerental meer vermogen!!!
bart0ving schreef:De 1.2 bestaat overigens wel met de 75pk alleen die is in nederland niet leverbaar ivm co2
Unlimited Tuning schreef:Inrijden is achterhaald, vormen van de auto niet. Dus ik zou de auto bij zo'n 2000 km. op de teller laten voorzien van chiptuning persoonlijk.
En we kunnen deze sinds kort voorzien van chiptuning, vermogenswinsten van +/- 20PK en 35NM zijn te verwachten
Helaas kon ik er niet bij zijn in verband met verplicht vrije dagDBGT schreef:Unlimited Tuning schreef:Inrijden is achterhaald, vormen van de auto niet. Dus ik zou de auto bij zo'n 2000 km. op de teller laten voorzien van chiptuning persoonlijk.
En we kunnen deze sinds kort voorzien van chiptuning, vermogenswinsten van +/- 20PK en 35NM zijn te verwachten
voor de Tuning
.
We zijn van 107 pk naar 128pk en van 184 Nm naar 230 Nm![]()
Zeer tevreden, goed en vriendelijk geholpen![]()
We houden contact...
De RS is ook geen probleem voor ze, stuur ze een mailtje en al je vragen worden beantwoord.Hellgirl40 schreef:Zijn er al ervaringen met het chippen van de RS?
Heb je een kenteken voor me? Zoek ik het even goed uitHellgirl40 schreef:Zijn er al ervaringen met het chippen van de RS?
DBGT schreef:De RS is ook geen probleem voor ze, stuur ze een mailtje en al je vragen worden beantwoord.Hellgirl40 schreef:Zijn er al ervaringen met het chippen van de RS?