R link sound effect mist gtr?

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
MrMyagii

R link sound effect mist gtr?

Bericht door MrMyagii »

Gisteren eindelijk onze nieuwe clio met r link mogen ophalen. Natuurlijk eindeloos video's zitten kijken van andere clio bezitters waar regelmatig in het r link sound effect gedeelte de Nissan GTR voorbij komt. Deze staat niet in ons menu erbij, iemand enig idee waarom?
MrMyagii

Re: R link sound effect mist gtr?

Bericht door MrMyagii »

zojuist gevonden dat er nog een update beschikbaar was, mischien dat hierdoor nog het een en ander tevoorschijn komt.
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Klopt, deze mist in de Clio, net als de Renault 9 Gordini......... :argue:
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
MrMyagii

Bericht door MrMyagii »

Ahaa alleen voor andere types dan? Ik kan me herinneren dat ik een clio had gezien waar het op zat. Mischien per land afhankelijk ?
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Helaas is er wel meer anders dan in de folder / demofilmpjes.... kijk maar eens goed op het forum..
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Surreallistic
forum starter
Contacteer:

Bericht door Surreallistic »

Ik dacht dat de gtr alleen in de Clio RS met rlink werd geleverd.
zinitzio

Bericht door zinitzio »

Inderdaad het geluid van de Nissan GTR zit standaard in de Clio RS. In het app overzicht kan de dit geluid kopen. Voorheen was het € 4,99. Nu zie ik in mijn overzicht dat het gratis is. Ik weet niet zeker of het nu voor iedereen gratis is. Zelf vind ik de Clio V6 het mooiste geluid.
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Klopt, er zijn blijkbaar 2 R-sound effect apps. Een normaal en een RS variant, met de Gordini en GTR als bonus.
MrMyagii

Bericht door MrMyagii »

Wat zou er gebeuren als je de r link koppelt aan een RS ipv aan je eigen clio? De dealer had dit al voor me gedaan dus weet niet of dat überhaupt wel gaat.
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Gaat niet, koppeling is op basis van kenteken / chassisnummer. Is wel slim gedaan, aanmelden in buitenlandse R-Link store is eveneens niet mogelijk.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

Kan er ergens een luidspreker aan de buitenkant geïnstalleerd worden waardoor je dan de rsound hoort aan de buitenkant.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
MrMyagii

Bericht door MrMyagii »

Logisch redenerend, ja. Een extra speaker aansluiten welke geschikt is voor buitengebruik
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”