R link sound effect mist gtr?
R link sound effect mist gtr?
Gisteren eindelijk onze nieuwe clio met r link mogen ophalen. Natuurlijk eindeloos video's zitten kijken van andere clio bezitters waar regelmatig in het r link sound effect gedeelte de Nissan GTR voorbij komt. Deze staat niet in ons menu erbij, iemand enig idee waarom?
Re: R link sound effect mist gtr?
zojuist gevonden dat er nog een update beschikbaar was, mischien dat hierdoor nog het een en ander tevoorschijn komt.
Klopt, deze mist in de Clio, net als de Renault 9 Gordini......... 

Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Ahaa alleen voor andere types dan? Ik kan me herinneren dat ik een clio had gezien waar het op zat. Mischien per land afhankelijk ?
Helaas is er wel meer anders dan in de folder / demofilmpjes.... kijk maar eens goed op het forum..
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
-
- forum starter
- Contacteer:
Ik dacht dat de gtr alleen in de Clio RS met rlink werd geleverd.
Inderdaad het geluid van de Nissan GTR zit standaard in de Clio RS. In het app overzicht kan de dit geluid kopen. Voorheen was het € 4,99. Nu zie ik in mijn overzicht dat het gratis is. Ik weet niet zeker of het nu voor iedereen gratis is. Zelf vind ik de Clio V6 het mooiste geluid.
Klopt, er zijn blijkbaar 2 R-sound effect apps. Een normaal en een RS variant, met de Gordini en GTR als bonus.
Wat zou er gebeuren als je de r link koppelt aan een RS ipv aan je eigen clio? De dealer had dit al voor me gedaan dus weet niet of dat überhaupt wel gaat.
Gaat niet, koppeling is op basis van kenteken / chassisnummer. Is wel slim gedaan, aanmelden in buitenlandse R-Link store is eveneens niet mogelijk.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Kan er ergens een luidspreker aan de buitenkant geïnstalleerd worden waardoor je dan de rsound hoort aan de buitenkant.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Logisch redenerend, ja. Een extra speaker aansluiten welke geschikt is voor buitengebruik