Lakfout op CLio IV

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
jeunhomme

Lakfout op CLio IV

Bericht door jeunhomme »

Sinds zeer kort een Clio IV Rouge Flamme in bezit.

Nou valt mij opeens in het rechtsachterportier dat daar twee lakfouten inzitten.

Op het eerste gezicht lijken het parkeerdeukjes, maar als je goed gaat kijken, is er in de deur geen deukje te bekennen en zie je duidelijk dat het in de lak zit.

Heb geprobeerd om het op foto vast te leggen, maar dat is niet te doen.

Zijn er toevallig mensen waar dit ook bij voor is gekomen?
Ping

Re: Lakfout op CLio IV

Bericht door Ping »

Bij mijn deuren zie ik niets, wel zie ik op de rand van de achterbumper die tegen het achterscherm zit lichtjes een witte rand ontstaan. Het lijkt wel een soort gezandstraalde rand. En bij mijn linker voorportier vallen er hapjes uit de lak van het portier net op de rand :uhoh2: . Het lijkt op steenslag maar dat is het niet. Ik wacht wel tot het erger word en dan trek ik maar aan de bel.

Ik weet namelijk niet wat erger is, wat hapjes uit de lak of een overgespoten deur/bumper met kleurverschil :inquisitive:
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

Ik zou niet afwachten, maar meteen aan de bel trekken. Straks krijg je het gezeik dat het door jezelf komt :wink:
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
controlfriek

Bericht door controlfriek »

idd, sowieso altijd melding maken.

een dealer zit ook niet te wachten op dit soort zaken dus zal toch voorstellen eerst even aan te kijken. als je vervolgens met grotere problemen terug komt wordt er tenminste ook echt wat aan gedaan.
jeunhomme

Bericht door jeunhomme »

Heb contact gehad met de dealer.

Van de week effe langs.

Dealer gaf ook aan dat het goed is om daar zsm mee te komen om gezeur over eigen toedoen te voorkomen.

Dus iedereen die iets soortgelijks heeft.

Ga naar je dealer, zou ik zeggen.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Exterieur (vraag & antwoord)”