Rammelend geluid bij gas geven RS
-
- forum starter
- Contacteer:
Rammelend geluid bij gas geven RS
Ik heb als ik rijd en boven een bepaald toerental kom, dat er een rammelend geluid onder de auto vandaan komt.
zelf denk ik aan een los hitteschild, maar als ik onder de auto kijk lijkt het of alles vast zit.
Het geluid komt ook bij het spruitstuk vandaan, ik kan zonder brug niet zien of er daar ook een hitteschild zit.
Kent iemand dit probleem? of weet er iemand of er ook daadwerkelijk een hitteschild boven het spruitstuk zit.
zelf denk ik aan een los hitteschild, maar als ik onder de auto kijk lijkt het of alles vast zit.
Het geluid komt ook bij het spruitstuk vandaan, ik kan zonder brug niet zien of er daar ook een hitteschild zit.
Kent iemand dit probleem? of weet er iemand of er ook daadwerkelijk een hitteschild boven het spruitstuk zit.
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: Rammelend geluid bij gas geven RS
Ho verkeerde topic zie ik gaat om een Clio 2 misschien dat een mod deze kan verplaatsen
- Engee
- über forummer
- Contacteer:
Hitteschild, los deel in demper/katalysator daar zou ik het in zoeken.
Laat iemand even gasgeven wanneer jij onder/naast de auto ligt. Is het misschien makkelijker te localiseren!
Laat iemand even gasgeven wanneer jij onder/naast de auto ligt. Is het misschien makkelijker te localiseren!
-
- forum starter
- Contacteer:
Zou natuurlijk ook kunnen los deel in de uitlaat.
ja ben niet zo van onder de auto liggen met een krikje
Heb geen brug tot beschikking helaas
ja ben niet zo van onder de auto liggen met een krikje

Heb geen brug tot beschikking helaas
-
- forum starter
- Contacteer:
ThnxAge schreef:verplaatst
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
Je kan hem ook met 2 wielen op de stoep zetten, dan kom je er best aardig onder (zeker als hij niet verlaagd is)
-
- forum starter
- Contacteer:
Vanavond toch bezig geweest en een maat van me had 2 assteuntjes toen was het goed te doen.
het is inderdaad de uitlaat. de middendemper die na de kat komt rammelt als en gek daar binnen in zit het goed los neem ik aan.
het is inderdaad de uitlaat. de middendemper die na de kat komt rammelt als en gek daar binnen in zit het goed los neem ik aan.
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
Dan zit er waarschijnlijk 1 schotje los
Je kan er een nieuwe demper onder zetten, ik weet dat ze die dingen ook wel eens open slijpen het losse schotje eruit halen en weer dichtlassen
Je kan er een nieuwe demper onder zetten, ik weet dat ze die dingen ook wel eens open slijpen het losse schotje eruit halen en weer dichtlassen
-
- forum starter
- Contacteer:
Ok, ja ben was al van plan om een compleet RVS systeem vanaf de kat er onder te zetten.
Nu gelijk een mooi excuus om dat te laten doen
Nu gelijk een mooi excuus om dat te laten doen