Mijn vriendin heeft zojuist een Clio met R-link gekocht en is daar erg blij mee. We zitten alleen met een vraag waarop we in de handleiding geen antwoord op konden vinden.
Je kan met meerdere telefoons een BT-verbinding maken met R-link en dat gaat op zich goed echter is het ons niet duidelijk hoe je de telefoons kunt beheren als je met de ene telefoon muziek wilt streamen en de andere telefoon wilt bellen. R-link lijkt dit een beetje willekeurig te doen, we kunnen het bellen wel aan en uit zetten bij beheer apparaten maar met muziek is ons dat nog niet gelukt.
Wie heeft hier ervaring mee?
R-Link Bluetooth muziek en telefoon connectie
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Re: R-Link Bluetooth muziek en telefoon connectie
ik weet het niet zeker maar moet je niet beide knopjes aan de hendel indrukken om te muten?
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Het gaat niet om het muten, maar om muziek te kunnen streamen met de telefoon van je keuze. Bijvoorbeel de situatie waarbij een vriend even een liedje wil laten horen over de speakers met zijn telefoon. Het is ons nog niet gelukt te bepalen welke foon muziek mag streamen en welke mag bellen.
Volgens mij kun je gewoon op het juiste pictogrammetje klikken bij het beheer van je telefoons.
Nou ik ben er uit. Het moet niet via beheer telefoons. Stel je eigen iphone is verbonden met het systeem zowel voor bellen als muziek streamen. Nu wil een vriend even een liedje laten horen over de speakers. Dan moet je naar de muziekbron bluetooth gaan daar op het plus teken drukken en dan kiezen voor "een nieuw apparaat zoeken" selecteer nu de telefoon waar je muziek mee wilt streamen en hij schakelt automatisch over. Hij vraagt dan ook of de handsfree ook over moet, kies dan nee.