Hey,
Ik ben op zoek naar de grotere dakspoiler van de Clio die volgens mij vaker op de phase 2 zit.
Mijn huidige is die korte met het rode remlicht en ik zoek dus de langere met het zwarte remlicht.
Nu heb ik 2 artikelnummers en wil ik graag zeker weten of het de goeden zijn.
Volgens mij de korte:
7700410897
Volgens mij de langere:
7700427352
Klopt dit?
Spoiler
- Petare
- forum member
- Contacteer:
Re: Spoiler
De nummers kloppen wel geloof ik. Beste is om even op de sloop te kijken of ebay inderdaad. De langere spoiler gespoten en ongespoten zie je vrij vaak eigenlijk. Ik weet nog in Valkenburg (gebroeders Opdam) waar 2 weken terug 2 clio's met de langere ongespoten spoiler stonden.
Vrouw: '09 Clio III Dynamique 1.2TCE (Good old D4Ft)
Ikke: '17 Talisman Initiale Paris 1.6TCE 7EDC (M5M)
Ikke: '17 Talisman Initiale Paris 1.6TCE 7EDC (M5M)
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Hier in Groningen is er geen enkele gevonden. Ik zoek gewoon de Dynamique spoiler, dus lang en ongespoten. Op ebay komen er vaak absurd hoge verzendkosten overheen waardoor je al snel op een eurootje of 120 uitkomt. Ook op marktplaats wordt er niks aangeboden.
Maar goed, ik ben momenteel nog bezig met de elektrische ramen en mocht de auto daarop voorbereid zijn besteed ik mijn geld eerst aan de benodigdheden daarvoor.
Maar goed, ik ben momenteel nog bezig met de elektrische ramen en mocht de auto daarop voorbereid zijn besteed ik mijn geld eerst aan de benodigdheden daarvoor.
Renault Clio 1.2 RN ('99)
kijk eens op ebay.de daar zijn de verzendkosten wel redelijk .co.uk is inderdaad absurt hoog
- CLIO2PH1
- forum member
- Contacteer:
onderdelenlijn.nl is ook alles op te vinden: http://www.onderdelenlijn.nl/voorraad/r ... s=gebruikt
Wat je ook kunt doen is bij klein gunnewiek even een aanvraag doen, zij hebben veel producten van franse auto's voor nette prijzen.
Wat je ook kunt doen is bij klein gunnewiek even een aanvraag doen, zij hebben veel producten van franse auto's voor nette prijzen.
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Onderdelenlijn vind ik echt absurd hoge prijzen hanteren. Zo vroegen ze voor een setje handmatig verstelbare spiegels zonder verwarming gemiddeld €120..
Renault Clio 1.2 RN ('99)