Spoiler

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
Eric92
forum member
Contacteer:

Spoiler

Bericht door Eric92 »

Hey,

Ik ben op zoek naar de grotere dakspoiler van de Clio die volgens mij vaker op de phase 2 zit.
Mijn huidige is die korte met het rode remlicht en ik zoek dus de langere met het zwarte remlicht.

Nu heb ik 2 artikelnummers en wil ik graag zeker weten of het de goeden zijn.

Volgens mij de korte:
7700410897

Volgens mij de langere:
7700427352

Klopt dit?
Renault Clio 1.2 RN ('99)
Petare
forum member
Contacteer:

Re: Spoiler

Bericht door Petare »

De nummers kloppen wel geloof ik. Beste is om even op de sloop te kijken of ebay inderdaad. De langere spoiler gespoten en ongespoten zie je vrij vaak eigenlijk. Ik weet nog in Valkenburg (gebroeders Opdam) waar 2 weken terug 2 clio's met de langere ongespoten spoiler stonden.
Vrouw: '09 Clio III Dynamique 1.2TCE (Good old D4Ft)
Ikke: '17 Talisman Initiale Paris 1.6TCE 7EDC (M5M)
Eric92
forum member
Contacteer:

Bericht door Eric92 »

Hier in Groningen is er geen enkele gevonden. Ik zoek gewoon de Dynamique spoiler, dus lang en ongespoten. Op ebay komen er vaak absurd hoge verzendkosten overheen waardoor je al snel op een eurootje of 120 uitkomt. Ook op marktplaats wordt er niks aangeboden.

Maar goed, ik ben momenteel nog bezig met de elektrische ramen en mocht de auto daarop voorbereid zijn besteed ik mijn geld eerst aan de benodigdheden daarvoor.
Stefan S

Bericht door Stefan S »

kijk eens op ebay.de daar zijn de verzendkosten wel redelijk .co.uk is inderdaad absurt hoog
CLIO2PH1
forum member
Contacteer:

Bericht door CLIO2PH1 »

onderdelenlijn.nl is ook alles op te vinden: http://www.onderdelenlijn.nl/voorraad/r ... s=gebruikt

Wat je ook kunt doen is bij klein gunnewiek even een aanvraag doen, zij hebben veel producten van franse auto's voor nette prijzen.
Eric92
forum member
Contacteer:

Bericht door Eric92 »

Onderdelenlijn vind ik echt absurd hoge prijzen hanteren. Zo vroegen ze voor een setje handmatig verstelbare spiegels zonder verwarming gemiddeld €120..
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Exterieur (vraag & antwoord)”