Heren ik heb een vraag,
is het mogelijk om de originele zender van de contactsleutel in een andere behuizing te zetten bijvoorbeeld die van een klapsleutel van Renault Modus of t nieuwere type Clio ?! ik had eens rond gekeken op de site http://www.autosleutels.info, maar deze heeft voor de clio alleen de klapsleutel voor 2 knops bediening, maar helaas is deze maar met 1 knops bediening of is een zender met 2 knops bediening ook in te leren bij die clio van mij ??
mvg
jeroen
klapsleutel Clio 2 phase 2
Re: klapsleutel Clio 2 phase 2
Dit zou ik eigenlijk ook wel willen. Ik ga deze volgen 

Bij 2 knoppen heb je ook twee signalen. De ontvanger zal er maar één kennen (ontgrendelen danwel sluiten) dus heeft het geen zin er een tweede signaal bij te maken.
hmm das dan indd wel jammer,
dus dat wordt eventueel een andere ontvanger aanschaffen van een nieuwer type Clio, wat wel 2 signalen doet ontvangen, maar dan wordt t ook kijken met de startonderbreker anders heb ik er nog niks aan lijkt mij.
dus dat wordt eventueel een andere ontvanger aanschaffen van een nieuwer type Clio, wat wel 2 signalen doet ontvangen, maar dan wordt t ook kijken met de startonderbreker anders heb ik er nog niks aan lijkt mij.