Ik ga direct updaten, baat het niet.....
En zal mijn ervaringen hier posten.
Nog even voor alle zekerheid: als je in de auto zit om de update op R-link te zetten , moet je de motor laten draaien (de hele tijd, dus 15-20 min.) omdat anders na ca. 10 min. alles stopt en dus de update zal mislukken. Verder moet je helemaal nergens aanzitten. Ik heb begrepen dat zelfs het openen van een deur tijdens het updaten het proces al "om zeep" kan helpen.Patje schreef:Volgens mij staat dat onder systeem- versie informatie. Dan krijg id apparaattype, serienummer, onderdeelnr en dan applicatie. Ps voor de 5e keer geprobeerd.. Uodate was bezig met bijwerken systeem toen opeens weeeer mislukt.. Pfff
Echt wel ;-)Arjan schreef:Misschien om dat je bij jouw R-Link nog geen internet verbinding hebt geactiveerd (lees: gekocht) en het systeem dus niet weet dat er een update is?
Dat was ik, zal kijken of het nu nog het geval is.zinitzio schreef:Na het updaten van mijn systeem begint mijn USB stick iedere keer weer bij de eerste map. Laatst had iemand hier ook al een opmerking over. Nu zit ik daar ook mee. Vandaag ga ik alle muziek opnieuw op de stick zetten met een andere naam. Wellicht helpt dat.
Dat is mij inderdaad ook opgevallen, erg vreemd allemaal.zinitzio schreef:Volgens mij heb ik het nu door. Als ik de R-Link uit zet voordat ik de auto uit zet, gaat het systeem verder als ik weer start. Laat ik de R-Link aan staan als ik de auto uit zet dan begint het systeem weer bij het eerste nummer. Wie bedenkt zoiets?