Wat heb jij aan je Clio gedaan of laten doen pimp je car
-
- forum starter
- Contacteer:
Wat heb jij aan je Clio gedaan of laten doen pimp je car
Ben eens benieuwd wat iedereen aan zijn karretje heeft laten doen of heeft gedaan.
Denk aan velgen , uitlaat ,wrappen of de dobbelsteen aan de binnenspiegel.
Ik zelf heb op de planning staan rode remklauwen , en een uitlaatsierstuk als finishing touch van mijn bestelde zwarte Rijk uitgeruste Clio Estate.
Ik ben benieuwd
Denk aan velgen , uitlaat ,wrappen of de dobbelsteen aan de binnenspiegel.
Ik zelf heb op de planning staan rode remklauwen , en een uitlaatsierstuk als finishing touch van mijn bestelde zwarte Rijk uitgeruste Clio Estate.
Ik ben benieuwd
Clio Estate DCI 90 E S&S Dynamique Noir met 1 toeter en bijna alle bellen.
In afwachting van een Estate TCE 120 Bose
In afwachting van een Estate TCE 120 Bose
Re: Wat heb jij aan je Clio gedaan of laten doen pimp je car
Hoi Maurice,
Er is een apart projecten topic waar iedereen zijn aanpassingen aan zijn auto bij kan houden:
https://www.clioclub.info/forum/viewforum.php?f=138
Er is een apart projecten topic waar iedereen zijn aanpassingen aan zijn auto bij kan houden:
https://www.clioclub.info/forum/viewforum.php?f=138
Ik wil beginnen met LM-velgjes
Op mijn Peugeot 407 had ik hele fraaie lm-velgen...17". Wegens echtscheiding helaas moeten verkopen en moeten vervangen voor de Clio. Maar daar zitten van die lullige plastic wieldopjes op
Op mijn Peugeot 407 had ik hele fraaie lm-velgen...17". Wegens echtscheiding helaas moeten verkopen en moeten vervangen voor de Clio. Maar daar zitten van die lullige plastic wieldopjes op

ik heb rubberen matten gekocht en een honden kleed.
en oja er hangen wat blauwe nep diamanten aan de binnenspiegel met de heilige" hoe heet ie ook alweer" op een muntje er aan .

en oja er hangen wat blauwe nep diamanten aan de binnenspiegel met de heilige" hoe heet ie ook alweer" op een muntje er aan .

Mag ik vragen wat voor rubber matten? Ben nl. ook op zoek naar andere matten....en rubberen zijn qua slijtage iets prettiger.Marcel.S schreef:ik heb rubberen matten gekocht
die van de aldi , als je geluk heb liggen er nog wel, zij prima van formaat .
Okay!! Mooi...effe checken morgen dan. bedankt
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Ik heb een plaatje gekocht met de volgende tekst .
Gelieve van deze auto af te blijven want hij is al gestolen.
Gelieve van deze auto af te blijven want hij is al gestolen.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Krijg me clio pas week 16 maar heb het volgende al gehaald in huis voor in de wagen ..
dobbelstenen voor aan de spiegel / plaatje met de tekst the boss / gromen kentekenhouders / rubberen mat /
laad snoertje voor me telefoon / instap lijsten voor bij de achter deuren heb ik er 4 is het 1 geheel ...
Heb de maat genomen bij de dealer voor de rubberen mat van de kofferbak een mooie mat gehaald die ik op maat snij al de auto er is ken de hond achter in zitten als de hoedenplank er uit is als ie mee gaat :lol:
Stofzuiger er door heen en een doekje er over heen en de kofferbak is weer spik en span ...
wil nog een paar rubberen matten halen voor voor in de wagen hallfords heeft ze ook die haal ik het weekend vast
dobbelstenen voor aan de spiegel / plaatje met de tekst the boss / gromen kentekenhouders / rubberen mat /
laad snoertje voor me telefoon / instap lijsten voor bij de achter deuren heb ik er 4 is het 1 geheel ...
Heb de maat genomen bij de dealer voor de rubberen mat van de kofferbak een mooie mat gehaald die ik op maat snij al de auto er is ken de hond achter in zitten als de hoedenplank er uit is als ie mee gaat :lol:
Stofzuiger er door heen en een doekje er over heen en de kofferbak is weer spik en span ...
wil nog een paar rubberen matten halen voor voor in de wagen hallfords heeft ze ook die haal ik het weekend vast
de laatste keer dat ik ging zoeken hadden ze ze nergens alleen die rechthoekige .
tot dat ze bij de aldi waren voor ik dacht een euro of 7 ? weet ik niet mee iig top formaat en meten ook voor achter in . nu nog 1 voor de koffer .
tot dat ze bij de aldi waren voor ik dacht een euro of 7 ? weet ik niet mee iig top formaat en meten ook voor achter in . nu nog 1 voor de koffer .
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Ik heb de rubberen matten van clio zelf deze worden aan bestuurders zijde ook vast geklikt

- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:

Staan voor Clio II weinig dingen in die shop...of ik moet verkeerd kijken 

Ik ben zo goed als klaar met pimpen. Rondom de originele carbonlook spoilerset erop. Dak glanzend zwart gewrapt en kofferbakdrempel in carbon.Dat chromen ding onderaan de deur en boven de dagberlichting carbon. Korte antenne. Renault sport stickers op de achterdeuren. Hele foute deurstoppertjes,maar ze doen hun werk. 17inch zwarte oz met michelin eronder. En morgen de deurgrepen in carbon laten wrappen.
- Wilbee
- forum starter
- Contacteer:
Mmmm wat heb ik allemaal tot nu toe gedaan aan mn 2013 Clio IV - GT, is ff kyken.
- Ramen geblindeerd en donkere zonneband laten plaatsen
- Achterlichten by mn DRL geschakeld
- Spiegel automatisch laten inklappen als de auto zich afsluit
- Dubbele bodem in de kofferbak gemaakt
- Xenon geplaatst
- shark antenne geplaatst
- Stadslichtlampjes verwisseld voor orange en by de knipperlicht gekoppeld
- Spoiler onder de voorbumper geplaatst
- Zwart Renault embleem cover geplaatst
- Kentekenplaat lampjes vervangen voor LED
- Alle speakers vervangen voor Gladen
- GT eindstuk demper vervangen voor een ovale eindstuk
Wat wil ik nog gaan doen.
Xenon vervangen voor LED
DAB+ module plaatsen
Andere ruitensproeierkopjes, want de orginele zyn bagger
- Ramen geblindeerd en donkere zonneband laten plaatsen
- Achterlichten by mn DRL geschakeld
- Spiegel automatisch laten inklappen als de auto zich afsluit
- Dubbele bodem in de kofferbak gemaakt
- Xenon geplaatst
- shark antenne geplaatst
- Stadslichtlampjes verwisseld voor orange en by de knipperlicht gekoppeld
- Spoiler onder de voorbumper geplaatst
- Zwart Renault embleem cover geplaatst
- Kentekenplaat lampjes vervangen voor LED
- Alle speakers vervangen voor Gladen
- GT eindstuk demper vervangen voor een ovale eindstuk
Wat wil ik nog gaan doen.
Xenon vervangen voor LED
DAB+ module plaatsen
Andere ruitensproeierkopjes, want de orginele zyn bagger
Phase 1.2 Clio IV-GT Malte Blue 

Je zegt spiegels automatisch laten inklappen.
Is dat een optie die je alleen bij de GT versie heb of ook de "gewone" clio?
Is dat een optie die je alleen bij de GT versie heb of ook de "gewone" clio?
- Wilbee
- forum starter
- Contacteer:
Nee, dat is geen optie die te krygen is op welke clio dan ook.
Maar ik heb een module ingebouwd die ervoor zorgt dat de spiegels automatisch inklappen, zodra de auto zich afsluit of je je afstandsbediening gebruikt.
Maar ik heb een module ingebouwd die ervoor zorgt dat de spiegels automatisch inklappen, zodra de auto zich afsluit of je je afstandsbediening gebruikt.

Kun je hier iets meer over vertellen? Heb je toevallig een linkje?Wilbee schreef:Nee, dat is geen optie die te krygen is op welke clio dan ook.
- Wilbee
- forum starter
- Contacteer:
Ik heb contact gehad met een bedryf in Turkije, die voor een clublid van een turkse renaultclub, een module hadden (laten) maken en ingebouwd, om de spiegels automatisch te laten inklappen.
Heb dus via dat bedryf ook een module laten komen, en vervolgens zelfs ingebouwd met een beetje hulp van een electronica/audio bedryfje hier in Oss.
Vanmiddag heb ik LED ingebouwd in de koplampen.
Het lichtbeeld is nagenoeg net zo strak als dat van de xenon die ik erin had zitten. Vandeweek eens kyken hoeveel lichtopbrengst het geeft. Hopelijk net zoveel als de LED verlichting in mijn motor :D
Heb dus via dat bedryf ook een module laten komen, en vervolgens zelfs ingebouwd met een beetje hulp van een electronica/audio bedryfje hier in Oss.
Het lichtbeeld is nagenoeg net zo strak als dat van de xenon die ik erin had zitten. Vandeweek eens kyken hoeveel lichtopbrengst het geeft. Hopelijk net zoveel als de LED verlichting in mijn motor :D

- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
LED ingebouwd in de koplampen,Mag dit nu of niet?

- NicoK
- Oud-beheerder
- Contacteer:
In principe mag het. Er worden in de APK eisen geen lichtbronnen genoemd. Zolang het lichtbeeld maar correct is, de straal niet te ver schijnt en het licht dat op straat valt wit is.klmklmklmklm schreef:LED ingebouwd in de koplampen,Mag dit nu of niet?
Heb je een merk/webadres/bestelmailadres.... etc....?Wilbee schreef:Ik heb contact gehad met een bedryf in Turkije, die voor een clublid van een turkse renaultclub, een module hadden (laten) maken en ingebouwd, om de spiegels automatisch te laten inklappen.
Als jij een werkende module hebt, zou dat voor veel mensen heel veel uitzoekwerk schelen....
Alvast bedankt!
Azur91 schreef:Heb je een merk/webadres/bestelmailadres.... etc....?Wilbee schreef:Ik heb contact gehad met een bedryf in Turkije, die voor een clublid van een turkse renaultclub, een module hadden (laten) maken en ingebouwd, om de spiegels automatisch te laten inklappen.
Als jij een werkende module hebt, zou dat voor veel mensen heel veel uitzoekwerk schelen....
Alvast bedankt!
100% !! Ik ben ook al heel lang op zoek naar deze optie !!
- Wilbee
- forum starter
- Contacteer:
Heb even gekeken en ze gemailt gehad.
En heb een link van ze gekregen van ebay, waarop hy te bestellen zou zyn.
http://m.ebay.nl/itm/Universal-Smart-Ve ... 1016438613
En heb een link van ze gekregen van ebay, waarop hy te bestellen zou zyn.
http://m.ebay.nl/itm/Universal-Smart-Ve ... 1016438613