Bumper protect estate
Bumper protect estate
Mensen heeft iemand van jullie een bumper protect op de estate zitten?
De hond moet achterin maar hoe bescherm je je bumper nu het mooiste? Geen losse flap stof of rubber maar iets vast op de bumper zoek ik?
Ik zie wel een nep rvs beschermlaag, maar of dit nu de mooiste oplossing is?
Het is een zwarte Clio estate dus een zwart kunststof plaat lijkt me het mooiste....
De hond moet achterin maar hoe bescherm je je bumper nu het mooiste? Geen losse flap stof of rubber maar iets vast op de bumper zoek ik?
Ik zie wel een nep rvs beschermlaag, maar of dit nu de mooiste oplossing is?
Het is een zwarte Clio estate dus een zwart kunststof plaat lijkt me het mooiste....
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Re: Bumper protect estate
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Geweldig! Goed idee die schoentjes hahaha, wij hebben hetzelfde probleem met de honden. Gebruiken nu nog een losse fleece deken om de bumper te beschermen, moeten ons ook eens verdiepen in een mooie oplossing. Zal de honden het maar niet aandoen om van die tuttige sokken of schoenen te kopen.
ik heb navraag gedaan bij http://www.bumperprotectshop.nl
afwachten dus nog bij hun, het product dat zij voor andere merken / modellen verkopen zoek ik dus.Merci voor uw email en interesse in een van onze producten. Helaas is dit product voor uw model/bouwjaar momenteel niet beschikbaar. We zullen een aanvraag doen bij de fabriek en u vrijblijvend laten weten als deze direct beschikbaar komt.
Ik heb een transparante folie laten plakken. Werkt prima als bescherming.
Ik heb een RVS beschermplaat op de achterbumper, speciaal voor de IV estate. Keurig met 3M tape te bevestigen. Besteld via Winparts.nl, maar ook via marktplaats. Ik weet niet hoe foto's te uploaden.
Clio Estate 'Night and Day' 2016
Foto's kan je bijvoorbeeld naar Facebook uploaden en dan in Facebook met de rechtermuisknop op de foto klikken en dan 'afbeeldings URL kopieëren' kiezen. Vervolgens in je bericht op dit forum (in de bewerkingsmodus) op 'Img' klikken en de afbeeldings URL daartussen plakken ([img]afbeeldingsURL[/img]) et voilà! Je foto is geplaatst. Je kan je foto's overigens ook ergens anders uploaden hoor. Als ie maar ergens online staat en je de afbeeldings URL kan kopiëren.
Ik ben benieuwd waar je dat heb laten doen en wat je hiervoor kwijt was. De eerste lichte krassen zitten er bij nl al in.Lutecia schreef:Ik heb een transparante folie laten plakken. Werkt prima als bescherming.

Ik heb dit door een beletteringsbedrijf laten aanbrengen. Was gratis (onderdeel van de aankoopdeal met de dealer)
Ik krijg mijn Clio medio maart en laat meteen bij Luna tinting in Best een folie aanbrengen.
Zij hebben ook da achterramen van onze Megane CC met folie beplakt en doen dit werkelijk fantastisch.
Ik heb telefonisch geinformeerd en de kosten bedragen € 70,-.
Voor dat geld kun je zelf niet gaan experimenteren.
Zij hebben ook da achterramen van onze Megane CC met folie beplakt en doen dit werkelijk fantastisch.
Ik heb telefonisch geinformeerd en de kosten bedragen € 70,-.
Voor dat geld kun je zelf niet gaan experimenteren.