Bij de dealer stond een demo van de Clio HB met de 17" diamantee velgen.
Volgens de prijslijst worden deze alleen geleverd op de clio Estate.
Zijn er hier mensen met een Clio HB welke deze onder hun nieuwe Clio hebben geplaatst.
Ik zou graag weten wat hier de kosten voor zijn.
Het gaat om de velg op onderstaande foto:
http://1.bp.blogspot.com/-4ksfFT4_4cY/U ... 1600/1.jpg
Mijn dealer zegt dat ze gewoonweg niet te bestellen zijn voor de clio hb, maar ze kunnen volgens mij toch gewoon los besteld worden?
Clio IV 17 inch diamantee velgen (origineel)
Re: Clio IV 17 inch diamantee velgen (origineel)
Mij is verteld dat dit wel kan (je ziet ze namelijk ook bij de dealer staan als demo bijvoorbeeld), maar dat het dan een duur geintje wordt omdat ze achteraf besteld moeten worden in de fabriek. Dit zou dan +- 2500 euro gaan kosten. Ik heb ze toevallig ook besteld bij mijn estate, maar ik heb ze als extra bij de dynamique uitvoering genomen.
De kosten van de 17" liggen idd erg hoog tov de 16" noir welke ik besteld heb.
Ondertussen een monteur bij Renault gesproken welke ik ken en deze gaf aan dat deze velgen niet op de Clio HB besteld kunnen worden ivm het toegepaste stuurhuis.
Op de estate kunnen ze wel besteld worden omdat deze dus een ander stuurhuis heeft.
Ik vind de 17" velgen als nabestelling veel te duur (heb je een hele leuke vakantie voor), dus blijf lekker bij de 16" passion Noir. Deze zijn mooi genoeg!!
Ondertussen een monteur bij Renault gesproken welke ik ken en deze gaf aan dat deze velgen niet op de Clio HB besteld kunnen worden ivm het toegepaste stuurhuis.
Op de estate kunnen ze wel besteld worden omdat deze dus een ander stuurhuis heeft.
Ik vind de 17" velgen als nabestelling veel te duur (heb je een hele leuke vakantie voor), dus blijf lekker bij de 16" passion Noir. Deze zijn mooi genoeg!!
http://www.webshoprenault.nl/product/28 ... artid=9661
Volgens mij zijn dit ze. Ze zijn niet voor niks, maar ook lang geen 2500 euro zoals genoemd wordt.
Volgens mij zijn dit ze. Ze zijn niet voor niks, maar ook lang geen 2500 euro zoals genoemd wordt.
Renault Clio III ph2 dCi
Collection met pack-comfort + carminat live
Collection met pack-comfort + carminat live