Voorraad auto's van Renault
-
- forum starter
- Contacteer:
Voorraad auto's van Renault
Goedemiddag,
Hoe werkt dat bij Renault. Put Renault niet uit een totaal aanbod, dat voor alle dealers beschikbaar zou moeten zijn?
Of is dat niet meer zo? Ik zie namelijk meerdere garagebedrijven die bijvoorbeeld GT's op voorraad hebben staan. Waar ik mee in gesprek ben, heeft dat niet, dus ik vraag me af of deze voor iedere verkopende garage beschikbaar zijn.
Gr,
Marco
Hoe werkt dat bij Renault. Put Renault niet uit een totaal aanbod, dat voor alle dealers beschikbaar zou moeten zijn?
Of is dat niet meer zo? Ik zie namelijk meerdere garagebedrijven die bijvoorbeeld GT's op voorraad hebben staan. Waar ik mee in gesprek ben, heeft dat niet, dus ik vraag me af of deze voor iedere verkopende garage beschikbaar zijn.
Gr,
Marco
Re: Voorraad auto's van Renault
daarom kon ik mijn nieuwe estate al na drie weken al ophalen bij Oving. ik wil dit en dit erop. dealer: oke, ik heb die kleur in die uitvoering met dit erop en ik heb die kleur maar dan in die uitvoering en dit erop, etc etc. nog staan in nederland en belgie. Daaruit heb ik mijn keuze gemaakt. flamme rood, zwarte 16 inch wielen, medianav, expression black pakket en privacy glas. dat laatste was niet mijn wens maar achteraf wel erg leuk dat het erop zit.
-
- forum starter
- Contacteer:
Ok, dus als ik het goed begrijp kan ik bij de dealer waar ik ben geweest, aangeven dat ik een bepaalde auto uit voorraad wil, alhoewel deze niet bij hem staat, maar bij een compleet ander garage bedrijf?
Dan neem ik aan dat ze ook dezelfde kortingen moeten kunnen hanteren
gunstig
Gr,
Marco
Dan neem ik aan dat ze ook dezelfde kortingen moeten kunnen hanteren

Gr,
Marco
- Contacteer:
Wees maar blij..rwou schreef:...... privacy glas. dat laatste was niet mijn wens maar achteraf wel erg leuk dat het erop zit.
Zonder ziet die estate er dus écht niet uit. Nu valt dat rare achterste raampje wat minder op.
Groet, Age
Dealers ruilen onderling ook nog wel eens van voorraad auto's. Ligt er een beetje aan of ze onderling een beetje goede verhoudingen hebben.Wazige! schreef:Ok, dus als ik het goed begrijp kan ik bij de dealer waar ik ben geweest, aangeven dat ik een bepaalde auto uit voorraad wil, alhoewel deze niet bij hem staat, maar bij een compleet ander garage bedrijf?
Dan neem ik aan dat ze ook dezelfde kortingen moeten kunnen hanterengunstig
![]()
Gr,
Marco
Kun je trouwens bij Renault niet op de site zien wat er op voorraad is en dus snel leverbaar?
Bij Peugeot is dit namelijk wel zo.
Succes!
-
- forum starter
- Contacteer:
Zojuist bevestiging gehad 3-2-2014 besteld afleveren door de dealer week 18
Maar ja dan bestel je ook niet een vooraad modelletje
Maar ja dan bestel je ook niet een vooraad modelletje

Clio Estate DCI 90 E S&S Dynamique Noir met 1 toeter en bijna alle bellen.
In afwachting van een Estate TCE 120 Bose
In afwachting van een Estate TCE 120 Bose
Inderdaad gezien dat Renault dit ook heeft op de site. Er staan ook Estate GT op.
-
- forum starter
- Contacteer:
Je zoekt daar op dealer toch? Ik kan die van mij niet vinden in de lijst. Heel vreemd.
Volgens mij maakt het niet uit welke dealer je invoert, je krijgt denk ik dan gewoon alle Clio's Estate te zien die voor Nederland voorradig zijn. Lijkt mij tenminste sterk dat een dealer uit Waalwijk, wat ik in had getoetst 49 Estate's op voorraad heeft staan.
-
- forum starter
- Contacteer:
Ik had inmiddels gelezen inderdaad over de renault shop. Deze heeft voorraad voor alle dealers. Er staat 1 GT bij. Wannahave!!
Jammer dat de verkoper waar ik mee in conclaaf ben, niet weet dat het bestaat
Morgen ga ik weer even met hem babbelen, nadat ik met de demo GT heb gereden. Ik hoop dat er wat geregeld kan worden
Gr,
Marco
Jammer dat de verkoper waar ik mee in conclaaf ben, niet weet dat het bestaat

Morgen ga ik weer even met hem babbelen, nadat ik met de demo GT heb gereden. Ik hoop dat er wat geregeld kan worden

Gr,
Marco