goedenavond clioklanten!
Ik was dus echt heel blij met mijn subwoofer set van pioneer. Top geluid, goed uiterlijk, en omdat ik een showmodel te pakken had; ook nog eens voor een heel goede prijs. Ja, heel blij was ik.... totdat ik op een morgen opstond, een ingeslagen zijruit van mn auto zag en uiteindelijk een lege kofferbak aantrof. De kinderen op het naastgelegen schoolplein hebben sinds die ochtend een heel nieuw arsenaal vloekwoorden tot hun beschikking.
AFIJN!!! verzekeringskwestie, komt allemaal goed, maar het blijft kut.
Nu wil ik wel gewoon weer iets nieuws achterin maar zit ik wel te denken aan een of andere manier om het hele ding te borgen.
Ik ben niet van plan om frames te lassen en zo maar eigenlijk iets simpels waardoor ze hem er niet zo uit kunnen pakken.
hebben jullie ideeën of tips voor me?
alvast bedankt,
groeten Bart
diefstal beveiliging subwoofer
- barchibando
- forum starter
- Contacteer:
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
Re: diefstal beveiliging subwoofer
stukkie staalkabel met 2 ogen aan het uiteinde en dan aan een bout van de auto en aan de subwoofer bevestigen?
- UnreaL_NL
- forum starter
- Contacteer:
wat je kan doen is een grote plank pakken en die als vloer gebruiken daar de sub vanbinnen op schroeven
dan de sub weer vastzetten met van die schroeven die maar 1 kant op kunnen ... mocht je er dan weer hem eruit willen halen zal je de schroeven wel uit moeten boren.... of een zo'n schroef omgekeerd in de schroeftol zetten en dan hard duwen.. (zullen ze niet doen want dat kost alsnog super veel tij) http://nl.wikipedia.org/wiki/Eentoerige_schroef deze zijn dat.
dan de sub weer vastzetten met van die schroeven die maar 1 kant op kunnen ... mocht je er dan weer hem eruit willen halen zal je de schroeven wel uit moeten boren.... of een zo'n schroef omgekeerd in de schroeftol zetten en dan hard duwen.. (zullen ze niet doen want dat kost alsnog super veel tij) http://nl.wikipedia.org/wiki/Eentoerige_schroef deze zijn dat.
Life Sucks , So Lay Back And Enjoy !!
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Blijft k^t idd.
Dat ze niet van je spulletjes kunnen afblijven, bah.
Hopelijk doet de verzekering niet al te moeilijk.
Heb nog een actieve Hertz dbx200a staan wat voor een zacht prijsje weg mag mocht je er nog 1 zoeken.
Dat ze niet van je spulletjes kunnen afblijven, bah.
Hopelijk doet de verzekering niet al te moeilijk.

Heb nog een actieve Hertz dbx200a staan wat voor een zacht prijsje weg mag mocht je er nog 1 zoeken.

Groeten, Vincent.