Vandaag bij het wassen van de auto viel me op dat het transparant rode kunststof kapje van het 3e remlicht wat los zat, naar mijn idee te los.
Iemand een idee hoe deze vast zit of ge(de)monteerd kan worden?
Zie het niet zitten dat ik deze verlies en daarmee eventueel schade aan een andere auto toebreng.
3e remlicht kap
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Re: 3e remlicht kap
Ff een foto plaatsen om het te verduidelijken, zou wel eens handig wezen...
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
Er is van buiten af niet veel aan te zien, het kapje lijkt normaal te zitten.
Als je aan zit merk je dat deze los zit, rechterkant(met het sproeikopje) zit redelijk.
De linkerkant kan ik toch wel een cm omhoog trekken..
Als je aan zit merk je dat deze los zit, rechterkant(met het sproeikopje) zit redelijk.
De linkerkant kan ik toch wel een cm omhoog trekken..
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Daar kan je dan een foto van maken denk ik dan maar goed, zie niet of er iets is afgebroken als je hem zo optilt??
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
Er lijkt weinig te zien, vandaar dat ik (nog) geen foto gemaakt had.
Dank Laantje, vermoedde al dat de doppen aan de binnenkant ermee te maken hadden.
Ik ga het remlicht binnenkort even loshalen, wellicht dat er dan iets te zien is...
Dank Laantje, vermoedde al dat de doppen aan de binnenkant ermee te maken hadden.
Ik ga het remlicht binnenkort even loshalen, wellicht dat er dan iets te zien is...
Ik heb vanmorgen even gekeken.
Het duurde even voordat het het remlicht eruit had, voornamelijk omdat ik het voorzichtig wilde doen.
Eenmaal los bleek het kunststof gebroken op de plaatsen waar het linker klemmetje het lampje "vasthoud/klemt".
Moet dus even uitzoeken of ik deze kan bestellen, of er ergens één van de sloop halen...
Het duurde even voordat het het remlicht eruit had, voornamelijk omdat ik het voorzichtig wilde doen.
Eenmaal los bleek het kunststof gebroken op de plaatsen waar het linker klemmetje het lampje "vasthoud/klemt".
Moet dus even uitzoeken of ik deze kan bestellen, of er ergens één van de sloop halen...