mp3 nummers op stick

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
G.Scholtens

mp3 nummers op stick

Bericht door G.Scholtens »

Hallo,

Gebruik een 32gb stick in de clio met mijn mp3. Nu heb ik een map met ruim 500losse nummers erop staan.
Elke keer als ik nu opnieuw in de auto wil rijden, start de mp3 stick met het 1e nummer wat op de stick staat en niet waar ik gebleven was.

Hoe kan dit?
zinitzio

Re: mp3 nummers op stick

Bericht door zinitzio »

Ik heb zojuist mijn usb stick bijgewerkt met nieuwe muziek. Het is niet handig om 500 losse nummers op de stick te zetten. Je kunt beter mapjes maken met bijvoorbeeld 50 nummers per map. De stick moet Fat32 zijn en heeft beperkingen met het aantal. Zoek eens op wat de eigenschappen zijn van een Fat32 usb stick.
G.Scholtens

Het gaat ook mis bij andere mappen / albums.
Soms speel ik Album X af en ben ik halverwege als ik thuiskomt, wil ik de volgende dag weer gaan rijden. Dan gaat hij niet verder waar ik gebleven was, maar begint hij weer met Album A liedje 1.
zinitzio

Bericht door zinitzio »

Na mijn usb update heb ik de stick weer in de auto geplaatst. Het afspelen ging verder waar ik was gebleven. Heb je op My Renault al eens gekeken of er updates zijn voor jou auto?
G.Scholtens

Nee nog niet gekeken, maar de auto zal zelf toch de updates dan ook moeten binnen halen? MyRenault is puur een website lijkt mij.
En op de bijgeleverde sd kaart die in de auto zit, staat toch alleen tomtom op?
zinitzio

Bericht door zinitzio »

Op je sd kaart staan ook de apps op die je kunt downloaden. Bijvoorbeeld een mooie aquarium. Ik zou toch maar eens inloggen op je account.
G.Scholtens

Kan geen sd uitlezen op mijn computer, maar bedankt voor de tip.
Vanochtend was het probleem weer verholpen. Ga vanmiddag kijken of het dan weer goed werkt, mogelijk was het probleem dat ik de radio ook uitzet. Gisteravond puur de auto gestopt en op slot gedaan.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

Kan geen sd uitlezen op mijn computer? Hoe zet je dan je mp3 op je sd?
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
goos
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door goos »

klm, mp3 kan je op een usb stick zetten, daar is ook een aansluiting voor. De sc kaart is voor updates/software (en wellicht ook voor mp3).

Ik heb je topic verplaatst naar het juiste onderdeel op het forum. Graag de volgende keer aangeven of je R-link of MediaNav hebt zodat we de vraag juist kunnen beantwoorden, er zitten natuurlijk verschillen tussen deze twee systemen.
Groet,
Martijn

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”