mp3 nummers op stick
mp3 nummers op stick
Hallo,
Gebruik een 32gb stick in de clio met mijn mp3. Nu heb ik een map met ruim 500losse nummers erop staan.
Elke keer als ik nu opnieuw in de auto wil rijden, start de mp3 stick met het 1e nummer wat op de stick staat en niet waar ik gebleven was.
Hoe kan dit?
Gebruik een 32gb stick in de clio met mijn mp3. Nu heb ik een map met ruim 500losse nummers erop staan.
Elke keer als ik nu opnieuw in de auto wil rijden, start de mp3 stick met het 1e nummer wat op de stick staat en niet waar ik gebleven was.
Hoe kan dit?
Re: mp3 nummers op stick
Ik heb zojuist mijn usb stick bijgewerkt met nieuwe muziek. Het is niet handig om 500 losse nummers op de stick te zetten. Je kunt beter mapjes maken met bijvoorbeeld 50 nummers per map. De stick moet Fat32 zijn en heeft beperkingen met het aantal. Zoek eens op wat de eigenschappen zijn van een Fat32 usb stick.
Het gaat ook mis bij andere mappen / albums.
Soms speel ik Album X af en ben ik halverwege als ik thuiskomt, wil ik de volgende dag weer gaan rijden. Dan gaat hij niet verder waar ik gebleven was, maar begint hij weer met Album A liedje 1.
Soms speel ik Album X af en ben ik halverwege als ik thuiskomt, wil ik de volgende dag weer gaan rijden. Dan gaat hij niet verder waar ik gebleven was, maar begint hij weer met Album A liedje 1.
Na mijn usb update heb ik de stick weer in de auto geplaatst. Het afspelen ging verder waar ik was gebleven. Heb je op My Renault al eens gekeken of er updates zijn voor jou auto?
Nee nog niet gekeken, maar de auto zal zelf toch de updates dan ook moeten binnen halen? MyRenault is puur een website lijkt mij.
En op de bijgeleverde sd kaart die in de auto zit, staat toch alleen tomtom op?
En op de bijgeleverde sd kaart die in de auto zit, staat toch alleen tomtom op?
Op je sd kaart staan ook de apps op die je kunt downloaden. Bijvoorbeeld een mooie aquarium. Ik zou toch maar eens inloggen op je account.
Kan geen sd uitlezen op mijn computer, maar bedankt voor de tip.
Vanochtend was het probleem weer verholpen. Ga vanmiddag kijken of het dan weer goed werkt, mogelijk was het probleem dat ik de radio ook uitzet. Gisteravond puur de auto gestopt en op slot gedaan.
Vanochtend was het probleem weer verholpen. Ga vanmiddag kijken of het dan weer goed werkt, mogelijk was het probleem dat ik de radio ook uitzet. Gisteravond puur de auto gestopt en op slot gedaan.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Kan geen sd uitlezen op mijn computer? Hoe zet je dan je mp3 op je sd?
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

klm, mp3 kan je op een usb stick zetten, daar is ook een aansluiting voor. De sc kaart is voor updates/software (en wellicht ook voor mp3).
Ik heb je topic verplaatst naar het juiste onderdeel op het forum. Graag de volgende keer aangeven of je R-link of MediaNav hebt zodat we de vraag juist kunnen beantwoorden, er zitten natuurlijk verschillen tussen deze twee systemen.
Ik heb je topic verplaatst naar het juiste onderdeel op het forum. Graag de volgende keer aangeven of je R-link of MediaNav hebt zodat we de vraag juist kunnen beantwoorden, er zitten natuurlijk verschillen tussen deze twee systemen.