Raar geluid onder mijn clio 2 rs
Raar geluid onder mijn clio 2 rs
Beste mensen,
Als ik in hoge toeren kom in de 1ste en 2de versnelling komt er een raar geluid onder mijn clio vandaan,
ik heb het gevoel dat dit mijn uitlaat kan zijn maar ik weet het niet zeker, iemand suggesties?
gr, Dave
Als ik in hoge toeren kom in de 1ste en 2de versnelling komt er een raar geluid onder mijn clio vandaan,
ik heb het gevoel dat dit mijn uitlaat kan zijn maar ik weet het niet zeker, iemand suggesties?
gr, Dave
Re: Raar geluid onder mijn clio 2 rs
Wat voor een model clio rs heb je? Een zwarte phase 1 ?
Het zou leuk zijn als je jezelf eerst even netjes zou voorstellen op het forum in het desbetreffede topic ervoor. Dan is ook bekend om wat voor een auto het gaat, wel zo makkelijk bij vragen.
Het zou leuk zijn als je jezelf eerst even netjes zou voorstellen op het forum in het desbetreffede topic ervoor. Dan is ook bekend om wat voor een auto het gaat, wel zo makkelijk bij vragen.
sorry ben inderdaad nieuw hier, ja ik heb een zwarte phase 1, ik heb nog geen fatsoenlijke foto maar die volgen nog
-
- forum starter
- Contacteer:
Klinkt bekend.. Lijkt het geluid onder je versnellingspook weg te komen? Ik had dit een tijd geleden zelf ook bij mijn rs hoog in toeren een schel geluid.
De volgnede dag wou ik ermee naar de garage maar toen ik de drempel afging brak de flens van Kat naar middendemper. Controleer de staat van je uitlaat even!
De volgnede dag wou ik ermee naar de garage maar toen ik de drempel afging brak de flens van Kat naar middendemper. Controleer de staat van je uitlaat even!
The Underdog! 2.016V
- meks1980
- forum starter
- Contacteer:
Niet gewoon de begrenzer die je hoort :P
Ik zou bijna zeggen dat de motor ergens aankomt als hij in de toeren zit, maar het is geen schel geluid. Ik heb de clio al op de bok gehad maar de uitlaat kan het niet zijn want hier is veel speling tussen. Het geluid komt meer van voren.
@ Valkryrob met mijn eerste clio rs ph1 heb ik moeten uitwijken voor een bromfietser die door rood reedt en heb hem alsnog geraakt en een paal, derna na dat ik hem gemaakt heb had ik dus ook in de eerste en tweede versneling hoog in toeren een schel geluid dat haperde. de auto niet. alleen het geluid. Weet met de dag nog niet wat het is geweest. dacht altijd iets van tandwiel.
-
- forum starter
- Contacteer:
Hmm dat is nooit fijn, al die bromfiets jeugd xp. uitlaat bij de flens verbinding is nog in orde. die orginele uitlaatjes van die clio's gaan nooit lang mee. ik kan je densoods wel een foto sturen hoe mijn uitlaat er uiteindelijk bij hing.
The Underdog! 2.016V
- meks1980
- forum starter
- Contacteer:
nee std uitlaat is niet veel soeps kwa materiaal 

-
- forum starter
- Contacteer:
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 82&t=17087 *foto als je even doorscrolt
The Underdog! 2.016V
OPGELOST! De bovenste motorsteun was aan vervanging toe(rubbers poreus). Na het inbouwen van een nieuwe motorsteun was het metaalachtig geluid helemaal weg!