Hallo, ik heb een expression tce 90. Zonder r-link.
Ik zou heel graag het r-sound in mijn auto willen hebben. Is dit mogelijk?
R-sound upgrade
Re: R-sound upgrade
Weet ik niet. Maar.... ik heb zowel in de non-r-sound als in de R-sound gereden en het verschil is ZO minimaal, dat er veel betere (en vast en zeker minder kostbare) opties zijn om beter geluid te krijgen.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Ow ik bedoelde eigenlijk niet het muziekgeluid, maar de optie om het motorgeluid via de speakers te krijgen. Excuses
-
- beginner
- Contacteer:
Neen, het is niet mogelijk aangezien R-sound een app/programmaatje op de R-link is en R-Link en Medianav twee totaal verschillende systemen zijn.
Clio IV Dynamique TCe90, Rouge flamme
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Een geluid op usb zetten en die laten spelen da kan toch.lol
Eerlijk gezegd ik heb het maar om dat de hele dag mee te laten lopen dat doe ik niet is alleen eens goed om het de passagier eens te laten horen.
Eerlijk gezegd ik heb het maar om dat de hele dag mee te laten lopen dat doe ik niet is alleen eens goed om het de passagier eens te laten horen.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Oke, bedankt voor de reacties. Weet iemand toevallig wat het kost om het r-link systeem in mijn auto te zetten?
Als dit al kan ben ik bang dat het een dure grap (zeker als je het alleen voor een auto geluidje wilt) wordt, waarschijnlijk meer dan dat je het gelijk had besteld... Dus meer als 500 euro.
Ik zou zeggen vraag het de dealer en laat het ons weten, ik ben toch wel benieuwd wat ze er voor vragen (als het kan).
Topic verplaatst naar juiste locatie op het forum.
Ik zou zeggen vraag het de dealer en laat het ons weten, ik ben toch wel benieuwd wat ze er voor vragen (als het kan).
Topic verplaatst naar juiste locatie op het forum.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Ik vrees dat je dan toch eentje moet kopen met rlink want de dealer kan zelfs nog geen achteruitrijcamera laten plaatsen als je rlink zonder camera heb gekregen(eentje die werkt op het rlink systeem).
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK