Lekkagge nummer 4, wie o wie weet raad...?

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
alfasud1972
forum starter
Contacteer:

Lekkagge nummer 4, wie o wie weet raad...?

Bericht door alfasud1972 »

Na de bekende kofferbak lekkage, antennevoet lekkage en de paravan lekkage..... heb ik nu lekkage nummer 4 te pakken.... Er lekt ergens water naar binnen maar ik kan niet vinden waar het vandaan komt.

Het enige wat je ziet is dat de dakbekleding links en rechts nat zijn, en dat maar ongeveer 2 centimeter, precies boven de plastic raamstijlkappen van de voorruit links en rechts.

Heb de voorruit al afgeperst op mijn werk maar die lijkt niet lek te zijn, lijkt mij ook net wat te hoog voor een voorruitlekkage, iemand een idee?

Heb het antenne gat voor de tweede keer afgekit, zowel van binnen als van buiten dus dat zit wel goed. Kan hij aan de bovenkant van de deurrubbers lekken? Zou het probleem graag opgelost hebben voordat het gaat vriezen... Als niemand een idee heeft ga ik de ruit er op het werk uithalen en opnieuw afkitten, maar alleen als dat echt nodig is.

Oja, de auto heeft geen dakraam anders had ik vast ook last van lekkage nummer 5 :lipssealed: :lipssealed: :lipssealed:
Vinnie
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Lekkagge nummer 4, wie o wie weet raad...?

Bericht door Vinnie »

Je hebt het lekker te pakken zeg...
Je kan idd de raamlijst even losnemenof vervangen, kijken of er vocht onder is gekomen en is gaan roesten.
Deze moeten vervangen worden als er een nieuwe raam is geplaatst, vaak word dit niet gedaan ivm kosten.
Groeten, Vincent.
alfasud1972
forum starter
Contacteer:

Bericht door alfasud1972 »

Blijkt toch een lekkage bij de voorruit te zijn, op meerdere plekken hechte de kit niet meer op de ruit waardoor er zo water naar binnen kon lopen, liep in mijn dakbekleding maar ook in de zekeringenkast :-O, was nog de originele kitbaan en ruit by the way.... ruit kwam er niet heel uit helaas dus maar even een nieuwe besteld.
Vinnie
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Vinnie »

Gelukkig dan geen roest waar het water naar binnen is gekomen.
Jammer van het raam maar gelukkig koste deze niet veel meer.
Groeten, Vincent.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Interieur (vraag & antwoord)”