Standkachel
Re: Standkachel
Ik heb een Webasto laten inbouwen in mijn diesel estate. Ruimte genoeg (rechtsvoor). Alleen het wiel eraf en het binnenspatbord moet los. Verder is er ruimte genoeg om de elektronica en slangen aan te leggen.
Tip: download de Duitse Clio accesoire folder (Zubehoer), daar staat de standkachel en inbouw kit in:

Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Standverwarming heb ik ook
Gekocht voor € 15,95 bij de bouwmarkt:

Verlengsnoertje er aan en lekker warm

Gekocht voor € 15,95 bij de bouwmarkt:

Verlengsnoertje er aan en lekker warm

- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Dan is de kortste weg toch die collega vragen, denk ik dan!
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
ik heb er 1 in m'n T3 zitten , alleen koelvloeistof aangesloten .
hij komt uit een flitsauto en daar zat hij best compact in.
diesels vinden het zowieso prettig als het water al wat warmer is als je ze start .
hopelijk heb ik eerdaags tijd om hem echt aan te sluiten maar dan moet de brandstof meter het wel doen , ik rijd nu op een dagteller 700 km weg gereden is tanken , met een standenkachel maak je geen kilometers en die verbruikt uit je tank .
hij komt uit een flitsauto en daar zat hij best compact in.
diesels vinden het zowieso prettig als het water al wat warmer is als je ze start .
hopelijk heb ik eerdaags tijd om hem echt aan te sluiten maar dan moet de brandstof meter het wel doen , ik rijd nu op een dagteller 700 km weg gereden is tanken , met een standenkachel maak je geen kilometers en die verbruikt uit je tank .