motorcover spuiten
-
- forum starter
- Contacteer:
motorcover spuiten
Ik heb een een tijd geleden een 2de motorcover op de sloop gekocht en daar een stuk vanaf gehaald, omdat anders mijn pipercross vemon ertegen aankomt (vond het zonde om de originele te verzagen). Nu wil ik deze misschien gaan spuiten, maar weet niet welke verf ik moet gebruiken, omdat het natuurlijk warm word en het is kunststof. Weet iemand welke verf ik moet gebruiken?
Re: motorcover spuiten
Hittebestendige verf
Je motorcover wordt wel warm, maar niet overdreven heet hoor. Plastic geleidt warmte niet goed, dus dat valt wel mee. Ik zou wel voor een hittebestendige lak gaan. Normaal zou ik aanraden om er een plastic primer onder te spuiten, maar die heb je denk ik niet hitte bestendig.
Goed schuren en ontvetten en een hittebestenige kleur erop zetten en afwerken met hittebestendige blanke lak

Je motorcover wordt wel warm, maar niet overdreven heet hoor. Plastic geleidt warmte niet goed, dus dat valt wel mee. Ik zou wel voor een hittebestendige lak gaan. Normaal zou ik aanraden om er een plastic primer onder te spuiten, maar die heb je denk ik niet hitte bestendig.
Goed schuren en ontvetten en een hittebestenige kleur erop zetten en afwerken met hittebestendige blanke lak

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
-
- forum starter
- Contacteer:
Merk?
Ik heb laatst ook de motorcover gespoten die ik hier via het forum had gekocht. Heb er normale spuitlak opgespoten van motip omdat ik deze het beste vind nevelen. Is niet hittebestendig maar blijft er gewoon goed op zitten.