Normaal heb je een radioconsole wat je er uit kunt halen en kabel toevoegen, maar met het R-link systeem heb je dat niet.
Graag reacties

Ik ben het met jou eens, vooral als het geluid wat zachter staat mis ik de bas. Zodra je het volume wat opschroeft is het beter, maar nog niet geweldig.mickjagger schreef:Smaken verschillen zou ik zeggen. Ti's geen bagger, maar ik vind persoonlijk dat het wat voller kan.
Interessant, wil je me op de hoogte houden wanneer je het ingebouwd hebt?Nico 01-07 schreef:Ik ben het met jou eens, vooral als het geluid wat zachter staat mis ik de bas. Zodra je het volume wat opschroeft is het beter, maar nog niet geweldig.mickjagger schreef:Smaken verschillen zou ik zeggen. Ti's geen bagger, maar ik vind persoonlijk dat het wat voller kan.
Ik overweeg om een subwoofer onder de passagiersstoel om net even een wat meer voller geluid te krijgen.
Heb al geïnformeerd kost ongeveer 150 euro, dus nog wel te doen.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Pioneer TS WX110 A, dit is een mooi klein kastje wat prima onder de stoel past zonder dat de achter passagier er last van heeft.mickjagger schreef:Interessant, wil je me op de hoogte houden wanneer je het ingebouwd hebt?Nico 01-07 schreef:Ik ben het met jou eens, vooral als het geluid wat zachter staat mis ik de bas. Zodra je het volume wat opschroeft is het beter, maar nog niet geweldig.mickjagger schreef:Smaken verschillen zou ik zeggen. Ti's geen bagger, maar ik vind persoonlijk dat het wat voller kan.
Ik overweeg om een subwoofer onder de passagiersstoel om net even een wat meer voller geluid te krijgen.
Heb al geïnformeerd kost ongeveer 150 euro, dus nog wel te doen.
Ik zou het leuk vinden als je me de details (soort woofer etc.) zou willen sturen (mag via privebericht), wellicht dat ik daar ook kan laten inbouwen.
Me2Martijn1 schreef:Absoluut, vroeg het me af. In de clio wordt het toch werken met een losse sub. Ondanks R-link overweeg ik binnenkort iets van een subje onder te stoel te monteren voor dat beetje extra.