Zeer warme voorste remmen
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Zeer warme voorste remmen
Als ik een ritje heb gemaakt zijn mijn voorste velgen en rem klauwen aan beide kanten stik heet zijn er nog mensen die dit hebben?
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Re: Zeer warme voorste remmen
Lijkt me normaal. Remmen worden nu eenmaal gloeiend heet. Als je niet het gevoel hebt dat ze aanlopen zou ik me er niet druk om maken. De F1 herbruikt de warmte van de remmen niet voorniets 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
- barchibando
- forum starter
- Contacteer:
Allo
Zolang ze niet roken of fikken is er weinig loos.
Na hevig circuit gebruik kunnen je remmen wel té heet worden, dit voel je ook in je rempedaal. Hij word dan sponzig en je moet harder trappen om te remmen, tot je op den duur bijna niet meer kunt remmen. Fading word dit genoemd.
Bij gewoon straat gebruik of stevig rijden zal dit niet zo snel gebeuren.
Dus, don't worry
Zolang ze niet roken of fikken is er weinig loos.
Na hevig circuit gebruik kunnen je remmen wel té heet worden, dit voel je ook in je rempedaal. Hij word dan sponzig en je moet harder trappen om te remmen, tot je op den duur bijna niet meer kunt remmen. Fading word dit genoemd.
Bij gewoon straat gebruik of stevig rijden zal dit niet zo snel gebeuren.
Dus, don't worry

- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
tja eigenlijk is dat wat je verteld precies wat ik er ook van vind.Persoonlijk vind ik dat ze slecht remmen en als ik goed wil remmen moet ik harder trappen naar de dealer gaan of niet?

- barchibando
- forum starter
- Contacteer:
Tja naar de dealer terug zou kunnen..
Ik denk dat ze hem daar nakijken en nameten en zeggen dat die remmen prima zijn. Een ander type remvloeistof kan je rempedaal 'harder' maken, al denk ik niet dat de dealer daaraan begint. Maar het kan nooit kwaad even langs te rijden natuurlijk
Succes
Ik denk dat ze hem daar nakijken en nameten en zeggen dat die remmen prima zijn. Een ander type remvloeistof kan je rempedaal 'harder' maken, al denk ik niet dat de dealer daaraan begint. Maar het kan nooit kwaad even langs te rijden natuurlijk

Succes
Als je ook twijfelt of hij wel goed remt zou ik zeker even langs de dealer gaan. Wij kunnen vanaf een afstand natuurlijk niet oordelen of dat wat jij als slecht ervaart ook echt zo is.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Hoezo voel je aan je remmen of ze heet zijn?.
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Ik keek naar de velgen en zag vuil erop toen ik dit met mijn vinger af deed moest ik mijn vingertje terug trekken zo heet was dat.

Lijkt me geen ramp hoor.klmklmklmklm schreef:Ik keek naar de velgen en zag vuil erop toen ik dit met mijn vinger af deed moest ik mijn vingertje terug trekken zo heet was dat.
Ik "voelde" overlaatst de warmte van mijn remmen komen gewoon bij het voorbijstappen van de auto.
Remmen worden nu immers zéér heet bij veelvuldig remmen.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Bedankt voor de uitleg.