ik heb dus het probleem dat sinds een tijdje het naar voren klap mechanisme van de bijrijders stoel (zodat er mensen achterin kunnen stappen) niet meer werkt
de hendel wil niet meer naar boven getrokken (ben zelfs bang hem te breken)
de stoel kan nog naar voren en achter en heb het mechanisme niet kunnen vinden waar de hendel op aansluit (zit denk ik in de stoel)
is dit een bekend probleem en hoe los ik het op?
stoel klap mechanisme
Re: stoel klap mechanisme
Er loopt een kabeltje van de greep naar de vergrendeling. Wanneer de greep vast zit zal die nog wel goed zijn maar wordt waarschijnlijk die vergrendeling ergens door geblokkeerd. Even goed onder de stoel kijken bij het scharnierpunt. Anders wordt het bekleding loshalen.
- Sp33dFr34k
- forum member
- Contacteer:
Dit is precies hetzelfde als wat ik heb, bij mij is het de hendel zelf. Die kun je er zo aftrekken en zit op een vierkante as. Die hendel is echter plastic en is gewoon doorgedraaid door een lomp iemand. Zoek alleen zo'n hendel nu 

- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
bedankt age ik ga het proberen!
@sp33dfr34k: als dat zo is dan kan je toch juist wel je hendel omhoog halen en dan gebeurd er niets?
@sp33dfr34k: als dat zo is dan kan je toch juist wel je hendel omhoog halen en dan gebeurd er niets?
- Sp33dFr34k
- forum member
- Contacteer:
Dom, te snel gelezen... Dan zit het bij jou idd wel in het mechanisme ipv de hendel zelf, excuses.
Hoi,
Zo'n hendeltje om de stoel naar voren te klappen.. Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden.
Heb alle onderdelensites en Marktplaats al gehad.. Zonder resultaat..
Help?
Gr Mark
Zo'n hendeltje om de stoel naar voren te klappen.. Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden.
Heb alle onderdelensites en Marktplaats al gehad.. Zonder resultaat..
Help?
Gr Mark
- d-passion
- forum starter
- Contacteer:
Op de sloop mischien. Kijk even op schadeautos.nl staan er genoeg op.
Mijn stijl is geen stijl,
Geen stijl is ook stijl,
Ergo ik heb stijl :lol:
Geen stijl is ook stijl,
Ergo ik heb stijl :lol: