hallo
ik reed van de morge in de nieuwe twingo van me moeder.. heel storend.. geen gordel en dan gaat ie piepen en steeds harder..
ja ik weet dat je gordel moet dragen..
ik krijg eind aug mijn clio IV... doet die dat ook?
en zo ja.. hoe kan ik dat uitschakelen.. (en dan niet het antwoord de gordel omdoen) haha
groetjes
gordel
Re: gordel
Resistor ertussen zetten. Of zon los dingetje kopen wat je erin kan klikken. Kun je ook op de sloop halen, snij je de gordel door er neem je alleen dat ijzeren dingetje mee.
Maar goed, je kan denk ik beter gewoon je gordel dragen...
Maar goed, je kan denk ik beter gewoon je gordel dragen...
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Lijkt mij niet echt handig om dat openbaar op een forum te vragen.
Ik hoorde dat tegenwoordig zou er een wetgeving zou zijn dat er op alle nieuwe auto's om zo'n signaal aanwezig hoort te zijn.
Maar zie anders ook:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... uiken.html

Ik hoorde dat tegenwoordig zou er een wetgeving zou zijn dat er op alle nieuwe auto's om zo'n signaal aanwezig hoort te zijn.
Maar zie anders ook:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... uiken.html
Groeten, Vincent.
Ik zou dit bij mijn Clio 2 ook graag uit willen zetten. Ik heb altijd mijn gordel aan, maar al is het maar bij het 100 meter verplaatsen van de auto om hem te wassen Ik denk niet dat je het zelf uit kunt zetten, dus dan zou je inderdaad op de sloop het ijzertje moeten halen wat je in de houder klikt.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
Wat je ook kan doen, zo werkt het iig bij de clio 2, is het ding waar de gordel in klikt open schroeven en de 2 contacten iets verbuigen zodat het lijkt alsof er altijd een gordel in zit.
Makkelijkste oplossing denk ik.
Makkelijkste oplossing denk ik.
say saysaaayy!!! een gordel is belangrijk he, maar de goedkoopste manier is om de gordel achter je rug vast te doen.
Dat is een goede! Daar ga ik eens een keer mee aan de slag
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Volkswagen Polo 2010
Zo, de kinders hebben een doos kleurkrijtjes gevonden... kijk ze eens zoet zijn