Hallo,
Bij het rechter portier van mijn clio ph2 functioneert het electrische raam niet meer. Motor en schakelaar doen het nog, raam wil alleen nog maar zakken & niet meer omhoog.
Nu heb ik het deurpaneel verwijderd, en zeer waarschijnlijk is er een kunststof onderdeeltje afgebroken, alleen zou het makkelijk zijn als iemand mij aan een onderdelenlijst met nummers zou kunnen helpen van een raammechanisme?!
onderdeelnummers electrische ramen
Re: onderdeelnummers electrische ramen
Raammechaniek wordt helaas alleen compleet geleverd en niet in losse delen......
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Dit houdt in dat ik een compleet setje moet kopen, inclusief motor. Terwijl ik waarschijnlijk een onderdeeltje van een paar euro moet vervangen?
Is er niet toevallig iemand die nog onderdelen heeft liggen van een raammechanisme?

Is er niet toevallig iemand die nog onderdelen heeft liggen van een raammechanisme?
Ja klopt. Enigste wat echt los te verkrijgen is de het vorkje wat het raamt borgt. Voor de rest is alles van het mechaniek ( motor bekabeling etc.) als één deel maar leverbaar.
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Ok, ga ik van de week nieuw mechaniek bestellen. Bedankt voor snelle reactie 

Je kan ook proberen er één van de sloop te halen
Je kan ook eBay proberen, daar staan vaak van die reparatiesetjes en van die plastic eindkapjes/dopjes op.