17 velgen
17 velgen
hallo nu zeggen ze dat er geen 17 velgen onder de nieuwe clio kunnen volgens my is het gelul want ik belgie en ander landen kan het wel dit echt weer iets voor nederland hoor zeggen dat er andere assen onder je auto moeten en dat je stuur bekrachtiging het niett aan kan vreemd of niet ??? weet iemand wat meer gr patrick
Re: 17 velgen
verkeerde plek, verkeerd onderwerp dit is clio 1 en motorisch gedeelte .je moet naar clio 4 en onderstel/ wegligging gedeelte. succes 

- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
En bij deze daarom verplaatst
Van de 17inch velgen lijkt mij ook een sprookje , je kan er zelfs 18inch onder kwijt.
Zolang je omtrek maar gelijk blijft is er niets aan de hand.
Maar renault zegt dit vanwegen eventuele problemen uit te sluiten en dan geen garantie te hoeven geven
Nuweet ik niet het fijne van de clio 4 maar is het misschien omdat er grote millieu eisen liggen in NL dat er lichtgewicht 16inch velgen onder zitten?
Een 17/18inch velg is natuurlijk ook zwaarder.
Ook hoor ik dit vaak, erg vaak bij nieuwe auto's van alle merken in de voorwaarde staan alles om niet te hoeven betalen ect.

Van de 17inch velgen lijkt mij ook een sprookje , je kan er zelfs 18inch onder kwijt.
Zolang je omtrek maar gelijk blijft is er niets aan de hand.
Maar renault zegt dit vanwegen eventuele problemen uit te sluiten en dan geen garantie te hoeven geven

Nuweet ik niet het fijne van de clio 4 maar is het misschien omdat er grote millieu eisen liggen in NL dat er lichtgewicht 16inch velgen onder zitten?
Een 17/18inch velg is natuurlijk ook zwaarder.
Ook hoor ik dit vaak, erg vaak bij nieuwe auto's van alle merken in de voorwaarde staan alles om niet te hoeven betalen ect.
Groeten, Vincent.
Ik heb geteld, maar meer dan 4 zou ik niet doen.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue