Upgraden
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Upgraden
Ik heb een Clio uit 1999 in RN uitvoering. Is het mogelijk handige dingen uit een sloper te halen en deze in de mijne te zetten (bijvoorbeeld regelbare tellerverlichting)?
Met mijn Saabs was het kwestie van plug & play waarbij echt alles was voorbereid. Ik heb namelijk geen zin om draden te trekken.
Met mijn Saabs was het kwestie van plug & play waarbij echt alles was voorbereid. Ik heb namelijk geen zin om draden te trekken.
Renault Clio 1.2 RN ('99)
Re: Upgraden
Vaak (niet altijd) zit er bij deze dingen reeds bedrading. Meer kan ik er niet over zeggen.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Even een foto van Vinnie geleend...
Wanneer je de witte stekker rechts op de foto hebt kan je originele Cruise Control inbouwen.
Heb je de zwarte stekker links dan zou je plug and play regelbare meterverlichting kunnen aansluiten. Je hebt dan alleen het paneeltje opde foto en de regelknop extra nodig.

Wanneer je de witte stekker rechts op de foto hebt kan je originele Cruise Control inbouwen.
Heb je de zwarte stekker links dan zou je plug and play regelbare meterverlichting kunnen aansluiten. Je hebt dan alleen het paneeltje opde foto en de regelknop extra nodig.

- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Ik heb een zwarte stekker, dus moet gewoon een paneel scoren, stekker erin en klaar?
En zijn er nog andere leuke features die ik mis maar wat wel leuk zou zijn? (Dan wel voorbereid)
En zijn er nog andere leuke features die ik mis maar wat wel leuk zou zijn? (Dan wel voorbereid)
Ja, nou, ik geloof dat je dan ook nog de stuurbediening van de cc moet regelen.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Ja dat is voor de cruise control, ik had het over de dash verlichting.
Maar goed, verder nog suggesties voor leuke features?
Instelbare interval voor de ruitenwissers mis ik ook wel, is dat te doen?
Oja en is het mogelijk om een universele (of originele) armsteun in te bouwen?
Maar goed, verder nog suggesties voor leuke features?
Instelbare interval voor de ruitenwissers mis ik ook wel, is dat te doen?
Oja en is het mogelijk om een universele (of originele) armsteun in te bouwen?
Interval voor je wissers loopt via de UCH. Als het al lukt, betwijfel ik, moet de dealer dan dan programmeren.
BTW. Even verplaatst. Gaat alleen over elektronica
BTW. Even verplaatst. Gaat alleen over elektronica

- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Hmm da's nou weer jammer 
Verder nog ideeën voor leuke snufjes?

Verder nog ideeën voor leuke snufjes?
- zarok
- forum starter
- Contacteer:
Renault Clio 2.3 2006 Community 1.2 16v LPG G3
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Die prijzen zijn me toch veel te hoog. Heb vandaag een universele van €22 in de auto gezet. Zit niet echt geweldig vast en de stoelen kunnen nu niet meer naar voren of achteren mits je ze tegelijk doet maar het is beter dan niks..
Vandaag nog op de sloop geweest en had een klepje gescoord voor de dashboard verlichting maar nu blijkt dus dat ik maar 1 stekker er heb zitten in plaats van 2 of 3..
Vandaag nog op de sloop geweest en had een klepje gescoord voor de dashboard verlichting maar nu blijkt dus dat ik maar 1 stekker er heb zitten in plaats van 2 of 3..