Interieur strips Initiale: vervangen of spuiten?

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
ClioRs2

Interieur strips Initiale: vervangen of spuiten?

Bericht door ClioRs2 »

Hallo allemaal,

Sinds eergisteren ben ik trotse eigenaar van een Clio II Ph 2 1.6 16V Initiale. Prachtig wagentje, mooi interieur, op één ding na: gruwelijk lelijke groene "sierstrips". Bij de initiale zitten deze op de portieren, het stuur (net als bij RS) en links en rechts op het dashboard (foto van internet, niet mijn auto):
Afbeelding

Nu kan ik kiezen:
1. Strips vervangen door originele zilveren van een andere model. Nadeel hier is dat volgens mij alleen de RS ook zilveren strips op het stuur heeft.
2. Het zelf schuren/spuiten van de strips. Ik ben hier niet heel bedreven in maar misschien is het wel een optie.

Wat denken jullie? :smile:
ClioRs2

Re: Interieur strips Initiale: vervangen of spuiten?

Bericht door ClioRs2 »

Oeps, ik zie al dat er een ander topic hierover loopt. Wrappen lijkt me een goede optie.
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Er is ook een hout kleurige strip voor de initiale. Misschien is vervangen daarmee een optie?
Klomp
beginner
Contacteer:

Bericht door Klomp »

Ik heb ook die 'groene' strips in de clio, en echt mooi vond ik ze in het begin niet. Ondertussen ben ik er wel aan gewend en valt het eigenlijk wel mee.
Maar ik vraag me af of ik dat ook zou zijn met die strips in de poepkleur. ( :oops: ) Die vallen veel meer op/zijn overheersender.
ClioRs2

Bericht door ClioRs2 »

Ik heb via ebay deze wrap gekocht: http://www.ebay.nl/itm/120831915803?ssP ... 013wt_1397

Zojuist de twee strips op het dashboard gedaan! Wat geniaal makkelijk! :grin:

Nu nog het kleine paneeltje op het stuur en de twee van de deuren waarin o.a. de raamschakelaars zitten. Die op het stuur is echter erg moeilijk los te krijgen. Toen ben ik gaan zoeken en vond dit: http://www.cliosport.net/forum/showthre ... ip-removal. Blijkbaard moet de airbag ervoor eruit :chinrub: !! Ik ga even kijken of ik het niet gewoon op het stuur kan wrappen...

Iemand een andere ervaring met het plastic paneeltje op het stuur losmaken?
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Interieur (vraag & antwoord)”