Vraagje over een Clio

Voor algemene Clio II vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
super
beginner
Contacteer:

Vraagje over een Clio

Bericht door super »

Ik ben dus een beetje aan het rondkijken naar een Clio sport en kwam deze tegen op marktplaats: klik hier
Helaas was een andere blauwe pas verkocht (hij staat iig niet meer op Marktplaats). Die had ik al enkele dagen op het oog...

Nu zag ik het kentekenregister hier al eens voorbij komen, maar daar stond hij helaas niet in.
Google bracht mij echter hier.

Kentekenchecks zeggen mij dat de APK vervaldatum 18-02-2011 is. Dan staat ie dus al 2 jaar langs de kant.
Dan krijg ik een beetje argwaan, want natuurlijk snap ik niet dat zo'n auto zo lang zonder apk langs de weg staat :shocked:

Op deze foto zie ik kleurverschil met de voorkant tov de deur. Lijkt dat zo, of is dat mijn argwaan die me probeert te overtuigen dat de auto wellicht in de prak heeft gezeten en weer in elkaar is gezet? Op de foto's op Marktplaats is het niet echt meer te zien.

Ik ben er nog niet aan toe gekomen om de dealer te bellen ivm drukte op het werk. Dus ik dacht: misschien weten de kentekenverzamelaars hier toevallig ook nog wel iets over deze auto?

Ik hoor graag jullie reactie.
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Vraagje over een Clio

Bericht door Frank [Factory] »

Kleurverschil komt sowieso vaak voor omdat het voorscherm van plastic is en de deur van metaal.
Daarnaast is de hoek van het spatbord ten opzichte van de deur anders, waardoor de lichtval anders is.

Naar mijn mening gewoon een ongelukkig genomen foto en verder niets bijzonders.
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Frank [Factory] »

Overigens komt deze foto van adinsx2. Niet onbekend hier en op het rtc volgens mij. Je zou hem kunnen vragen.

http://www.clioclub.info/forum/memberli ... ile&u=1755
super
beginner
Contacteer:

Bericht door super »

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal eens wat actie ondernemen.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Algemeen (vraag & antwoord)”