Heeft iemand ervaring met veren en/of dempers van het merk MAD?
Bij de garage waar ik altijd heen ga leveren ze alleen dat merk en niet H&R, KW, Eibach, Weitec of Apex.
Het is een Nederlands bedrijf en kwa prijs concurreren ze wel met H&R. Ik vraag me af of het kwa kwaliteit en comfort ook zo is. De man van de garage zei dat de auto in ieder geval een stuk stugger wordt, maar is dat niet altijd zo?
Klik hier voor homepagina van MAD
Veren en/of dempers van het merk MAD
- Blom
- forum starter
- Contacteer:
Re: Veren en/of dempers van het merk MAD
Ik heb MAD
Bevalt me goed, auto is wel stugger idd.
Maar gebeurd bij elke auto met verlagen.
Edit: Verlaagd dmv veren

Maar gebeurd bij elke auto met verlagen.
Edit: Verlaagd dmv veren

Choas is enkel een hogere vorm van Ordenen
Een clio 2 wordt snel vrij stug. Een combinatie van veren en dempers is wel beter voor het comfort. Nederlands materiaal is toch altijd goed, gewoon doen 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
- Rubecula
- forum starter
- Contacteer:
Ah bedankt
Ik kon me al niet voorstellen dat er niemand op het forum was met veren van dit merk.
Maar dan doe ik het gewoon en dan kan ik mijn ervaringen ook weer delen met andere leden. Eerst even voelen hoe hij rijdt met grotere velgen en dan een maandje daarna bij de apk laat ik er een sportkitje (veren + dempers) van MAD op zetten.

Maar dan doe ik het gewoon en dan kan ik mijn ervaringen ook weer delen met andere leden. Eerst even voelen hoe hij rijdt met grotere velgen en dan een maandje daarna bij de apk laat ik er een sportkitje (veren + dempers) van MAD op zetten.