Deurspiegels inklapbaar?
Deurspiegels inklapbaar?
Ik weet dat ik geen electrisch inklapbare spiegels heb, maar dacht wel dat ik die manueel kan inklappen? echter heb ik even geprobeert en dat lukt me toch niet direct. Ik wil niet teveel druk zetten en hem erafbreken, dus vraag ik het even 

Re: Deurspiegels inklapbaar?
Ja hoor kan gewoon, klap ze hier ook regelmatig handmatig in.
Reed paar dagen terug door de wasstraat.
Had ze ingeklapt maar door de wasstraat ging die vanzelf weer naar buiten ging dus vrij soepel haha.
Had ze ingeklapt maar door de wasstraat ging die vanzelf weer naar buiten ging dus vrij soepel haha.
Gloednieuwe auto door de wasstraat

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Had een kortingsbon voor het duurste pakket voor de helft van de prijs.
Coudln't resist haha.
Coudln't resist haha.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
[youtube]ivwPfR61sJg[/youtube]
En bij deze klappen ze wel in op 2.44 .Terwijl ze zeiden bij de dealer dat het alleen op de megan zat.
En bij deze klappen ze wel in op 2.44 .Terwijl ze zeiden bij de dealer dat het alleen op de megan zat.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Ik heb op mijn bestelde clio ook elektrische inklapbare spiegels. Kon het als extra optie pakken was dan de spiegels en de ramen achter elektrische
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Dit klopt als je ze wil inklappen moet je de knop van de spiegels in stand F zetten en ze klappen in .De vensters achter zijn dan ook elektrische .Vergeet je de ramen dicht te doen als je al uit de auto bent kun je ze sluiten met de knop op de deurklink.Davekuhh schreef:Ik heb op mijn bestelde clio ook elektrische inklapbare spiegels. Kon het als extra optie pakken was dan de spiegels en de ramen achter elektrische
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK