Ik vind het standaard audio geluid van de clio IV nou niet zo heel slecht maar met wat harder volume is de bass niet zo heel goed meer.
ik heb eigenlijk geen zin om een subwoofer in te bouwen maar is het een optie om alleen betere/andere speakers in de deuren te stoppen?
iemand die me kan vertellen welk merk ik zou moeten nemen? en wat is de max inbouwdiepte?
Jasper.
speakers upgraden
speakers upgraden
Clio IV dCi90 Expression Eco 2 Blanc Glacier
Re: speakers upgraden
Ik heb je topic verplaatst omdat er een apart onderdeel is voor ICE.
- bart0ving
- über forummer
- Contacteer:
Ik betwijfel of er al mensen zijn die iets aan de audio hebben gedaan.
Ik zou zeggen, neem het voortouw!
Ik zou zeggen, neem het voortouw!
Ga naar een audio inbouw center en ga vragen wat de mogelijkheden zijn 

Tuurlijk kunnen er andere speakers in. Alleen de vraag is welk formaat je bent de eerste binnen de club. Gewoon de kapjes of panelen eraf halen en even opmeten ik denk dat ze 13 cm zijn. En die zou je dan kunnen vervangen door andere 13 cm speakers.
als je andere speakers gaat kopen. Ga dan naar een zaak waar je verschillende speakers kan beluisteren. Want het maakt echt uit qua merk.
als je andere speakers gaat kopen. Ga dan naar een zaak waar je verschillende speakers kan beluisteren. Want het maakt echt uit qua merk.

Ik zou ook zeggen probeer eerst eens een nieuw setje in te bouwen en beoordeel dan of je alsnog denkt dat je een subwoofertje nodig hebt.
Zoals al gezegd was door Jerox zou ik echt gaan luisteren. Elk setje klinkt toch weer anders en iedere persoon heeft weer een andere voorkeur.
Als je zelf de inbouwdiepte op gaat meten vergeet dan niet je raam naar beneden te doen. Heb al eens iemand meegemaakt die dit dus niet had gedaan en dus ze raam niet meer helemaal naar beneden kon doen
(en nee ik praat niet over mezelf
)
Zoals al gezegd was door Jerox zou ik echt gaan luisteren. Elk setje klinkt toch weer anders en iedere persoon heeft weer een andere voorkeur.
Als je zelf de inbouwdiepte op gaat meten vergeet dan niet je raam naar beneden te doen. Heb al eens iemand meegemaakt die dit dus niet had gedaan en dus ze raam niet meer helemaal naar beneden kon doen

Ook ik wil de speakers in mijn Clio 4 gaan vervangen. Er werd gezegd " even de kapjes eraf halen", maar hoe doe je dit het handigst zonder de boel te beschadigen?
- bart0ving
- über forummer
- Contacteer:
Gewoon trekken... platkop schroevendraaien met een doekje of iets dergelijks.
Het is geen papier... het kan echt wel een stootje hebben hoor.
Het is geen papier... het kan echt wel een stootje hebben hoor.