ik heb een paar weken geleden een clio 3 te leen gehad van de dealer, en viel me toen op dat er een lampje ging branden zodra je het ideale schakelmoment hebt
pijltje naar boven/ beneden in het groen.
nu heb ik een clio 3 uit eind 2009, en als ik vaag kijk zitten die lampjes/ of hoe je zoiets noemt ook in de cockpit, maar hoe schakel ik deze aan? en kan dat uberhaupt?
is het wellicht een iets wat ik zelf kan aanzetten dmv knop combinatie of moet die dan bij de dealer aan een comp gehangen worden?
schakelhulp
Re: schakelhulp
Is afhankelijk van de uitvoering. Die schakellampjes zitten geloof ik alleen op de ECO uitvoering actief werkend. Feit dat je bij jou op die plek wel het symbooltje ziet heeft er mee te maken dat niet per type een apart tellerpaneel wordt gebouwd maar gewoon niet overal alle lampjes werken. Of de dealer die als optie aan kan zetten zal je denk ik bij de dealer moeten navragen. Ik verwacht het niet omdat je dan vermoedelijk ook een andere rekeneenheid nodig zal hebben.
Re: schakelhulp
top thx, zal het als ik tijd heb eens na laten kijken, maar denk dat als het zou kunnen dat het aankan het wel aan had gestaan, tenzij idd de rekenunit het niet kan..
( dat zijn een hoop kannen in een zin hahaha)
( dat zijn een hoop kannen in een zin hahaha)