Nadat mijn accu het erbij liet zitten (zie mijn andere post) heb ik nu problemen met mijn Carminat radio. Op het boekje stond een 4 cijferige code. Die heb ik ingevoerd zonder succes. Na een aantal pogingen toch maar naar de dealer gegaan. Daar kreeg ik een andere code op basis van mijn kenteken. Maar helaas werkte die code ook niet. Weer teruggeweest naar de dealer en toen mijn radio maar achter gelaten zodat ze het beter uit konden zoeken.
Gistermiddag weer een nieuwe code gekregen maar helaas, wederom geen succes!
Weet iemand wat ik nog kan doen?
Radiocode klopt niet?
Re: Radiocode klopt niet?
Voor het opvragen van de radiocode kunt u terecht bij de dealer.
ClioClub.nl wil niet het risico aangaan om medewerking te verlenen aan personen die wellicht minder goede bedoelingen hebben met de vraag een radiocode te geven.
ClioClub.nl wil niet het risico aangaan om medewerking te verlenen aan personen die wellicht minder goede bedoelingen hebben met de vraag een radiocode te geven.
Dat snap ik. Maar is er een manier om de code te achterhalen als de dealer het niet lukt?
Ja, maar daar helpen we niet mee op het forum.
Er stond een code op de voorkant van het boekje. Maar dat is hem dus niet...
Ik zag dat er een site is waar je de code op kan vragen. Ga ik dat maar eens proberen.
Ik zag dat er een site is waar je de code op kan vragen. Ga ik dat maar eens proberen.