Bij deze had ik graag geweten of iemand onder jullie enige ervaring heeft met het instaleren
van een US-blinker module op een Clio 3 Phase 1.
En of hij hiervan een foto heeft dan...?? Vind nl geen fotos terug hiervan.
Begin er alstublieft niet aan. Buiten dat het er heel raar uit ziet is het gewoon verwarrend voor de mede weggebruikers. Wat mij betreft mag de politie er te plekke beslag op leggen en een dikke boete uitschrijven.
Kever 1969 Volkswagen Polo 2010 23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Kan gewoon, als je het juist aansluit heb je ook geen kans op opblazen van je uch of het mooi staat bij een clio 3 is over te discussiëren.
Ook duidelijkheid is over te discussiëren, persoonlijk vind ik het nog steeds duidelijk, je ziet immers niets knipperen.
Ik merk trouwens wel als ik nu kom aanrijden op de snelweg dat mensen sneller mijn auto zien en ook dus sneller opzij gaan.
Dus de + punten
+Mooier op sommige auto's
+Eerder zichtbaar in het verkeer
De - punten
-Misschien minder duidelijk op rotondes. (maar vind ik bij heel veel normale auto's ook niet duidelijk)
sj0ertum schreef:Begin er alstublieft niet aan. Buiten dat het er heel raar uit ziet is het gewoon verwarrend voor de mede weggebruikers. Wat mij betreft mag de politie er te plekke beslag op leggen en een dikke boete uitschrijven.