Armsteun
Armsteun
Krijg volgende week mijn Clio maar is helaas zonder armsteun.
Ik kan me niet indenken dat iedereen die een Clio koopt zin heeft om te wachten en het als optie erbij pakt of gewoon een armsteun niet fijn vind.
Dus mijn vraag is:
Hebben jullie een armsteun kunnen vinden aftermarket die goed in de clio past?
Of misschien een stom alternatief tot er een van renault zelf komt haha.
Ik kan me niet indenken dat iedereen die een Clio koopt zin heeft om te wachten en het als optie erbij pakt of gewoon een armsteun niet fijn vind.
Dus mijn vraag is:
Hebben jullie een armsteun kunnen vinden aftermarket die goed in de clio past?
Of misschien een stom alternatief tot er een van renault zelf komt haha.
Re: Armsteun
Ik heb ook bij de aankoop aangegeven graag een armsteun te willen hebben maar de dealer vertelde mij dat dit lastig gaat worden om los te leveren.
Ben op internet wezen kijken ook naar armsteunen maar heb liever toch origineel en bijpassende bekleding wat bij het interieur past.
Even afwachten dus...
Ben op internet wezen kijken ook naar armsteunen maar heb liever toch origineel en bijpassende bekleding wat bij het interieur past.

Even afwachten dus...
Ja denk ook dat het helaas afwachten word alleen kan ik heel moeilijk rijden zonder armsteun ik erger me kapot!
Maar zou denk ik maar moeten helaas:(.
Maar zou denk ik maar moeten helaas:(.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
kan de dealer geen uit een model nemen?
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Ik heb de armsteun dan wel in de bestelling gedaan (via een pack).
Dan zal dat bij mij in de stoel gemonteerd zitten?.
In mijn twingo, was het ook uit de fabriek, maar dit noem ik meer een elleboog steun dan een armsteun. Ik ben benieuwd hoe ver de armsteun in de clio doorloopt.
Dan zal dat bij mij in de stoel gemonteerd zitten?.
In mijn twingo, was het ook uit de fabriek, maar dit noem ik meer een elleboog steun dan een armsteun. Ik ben benieuwd hoe ver de armsteun in de clio doorloopt.
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
Zat zelf dus ook te denken om extra packs erbij te bestellen.
Maar het prijsverschil zat rond de €4000,- als ik een nieuwe zou bestellen en ik zou dan ook geen R-link hebben!
Wou ook meteen parkeersensoren armsteun en een panoramadak en privacy glas meebestellen.
Zou de auto dan ook pas achter een paar maanden krijgen.
Heb dus maar gekozen voor een introduction pakket en getinte ruiten en een carbonnen dak.
Parkeersensoren waren achteraf erg prijzig dus dat kan ik later misschien nog doen alleen de armsteun word een lastige job
.
Maar het prijsverschil zat rond de €4000,- als ik een nieuwe zou bestellen en ik zou dan ook geen R-link hebben!
Wou ook meteen parkeersensoren armsteun en een panoramadak en privacy glas meebestellen.
Zou de auto dan ook pas achter een paar maanden krijgen.
Heb dus maar gekozen voor een introduction pakket en getinte ruiten en een carbonnen dak.
Parkeersensoren waren achteraf erg prijzig dus dat kan ik later misschien nog doen alleen de armsteun word een lastige job

- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
anders maar een gewone proberen in te bouwen.
http://auto_diversen.marktplaza.nl/onderdelen_renault/Armsteun-Clio-05-Car-Comfort-9347698.htm
http://auto_diversen.marktplaza.nl/onderdelen_renault/Armsteun-Clio-05-Car-Comfort-9347698.htm
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Ik wil niet een aftermarket in het midden boren. Vind ik zonde van de nieuwe auto.
Maar in het miden zitten gaten voor drinkbeters heeft iemand met dit soort houders ervaring?
http://www.renault.nl/showroom/personen ... nfigurator
Aan de rechterkant bij middenaanzicht binnen. Als je dan als het waren naar onder kijkt zie je dat middenstuk daar zit bekerhouder in.
Is hier misschien iets voor?
Maar in het miden zitten gaten voor drinkbeters heeft iemand met dit soort houders ervaring?
http://www.renault.nl/showroom/personen ... nfigurator
Aan de rechterkant bij middenaanzicht binnen. Als je dan als het waren naar onder kijkt zie je dat middenstuk daar zit bekerhouder in.
Is hier misschien iets voor?
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
misschien klinkt dit stom, maar zitten er in de stoel niet uit de fabriek ''voorgeboorde'' gaten?.
(uiteraard zie je die nu niet vanwege de stof)
Het lijkt mij, dat de dealer achteraf ook een bevestiging moet hebben?.
(uiteraard zie je die nu niet vanwege de stof)
Het lijkt mij, dat de dealer achteraf ook een bevestiging moet hebben?.
De dealer zij zelf dat een armsteun ALLEEN mogelijk is vanaf de fabriek.
En er geen bedrijf is die aftermarket armsteunen voor de clio 4 maakt ( tot nu toe ).
En er geen bedrijf is die aftermarket armsteunen voor de clio 4 maakt ( tot nu toe ).
Laatst gewijzigd door Arjan op 26 jan 2013 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
blij dat ik het besteld heb, samen met privacy glass en parkeersensoren...
De korting op de voorraad auto vergeleken met de prijs voor een nieuwe auto scheelde zoveel.
En het ging mij voornamelijk op het R-Link en daar was zoveel onduidelijkheid over.
Had ook liever privacy glas gehad vanaf de fabriek evenals de parkeersensoren ( kosten nu 500-600 euro om er nog in te zetten ) of de achteruitrij camera.
Maar goed even OT.
http://www.car-secure.nl/site/index.php ... gory_id=31
Iemand een idee of ik een soortgelijke armsteun zoals deze kan gebruiken tot er een orginele komt?
Lijkt mij als het een afwijkend model is dat die wankel staat.
En het ging mij voornamelijk op het R-Link en daar was zoveel onduidelijkheid over.
Had ook liever privacy glas gehad vanaf de fabriek evenals de parkeersensoren ( kosten nu 500-600 euro om er nog in te zetten ) of de achteruitrij camera.
Maar goed even OT.
http://www.car-secure.nl/site/index.php ... gory_id=31
Iemand een idee of ik een soortgelijke armsteun zoals deze kan gebruiken tot er een orginele komt?
Lijkt mij als het een afwijkend model is dat die wankel staat.
Laatst gewijzigd door Arjan op 26 jan 2013 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Zie ook dit topic en dan de reactie van Swen, hier kan je de parkeersensoren kopen voor € 199,00 incl instructies...
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 34&t=16530
Op marktplaats staan ook heel veel aanbieders voor armsteunen. Check ze even, misschien zit er iets bij.
Dat kosten ze bij de dealer ook alleen het erin zitten kost geld!Clio13 schreef:Zie ook dit topic en dan de reactie van Swen, hier kan je de parkeersensoren kopen voor € 199,00 incl instructies...
Echt waar? Dat vind ik dan ook niet normaal. Ik weet dat mijn dealer € 60,00 per uur rekent maar het kost toch geen 5 uur om deze te monteren? Of verkijk ik mij daar zo op?
vragen volgens mij €80 maar weet ik niet zeker.
Maar zou gek zijn als het goedkoper was dan vanaf fabriek dan kost het €400,- als ik me niet vergis.
Maar zou gek zijn als het goedkoper was dan vanaf fabriek dan kost het €400,- als ik me niet vergis.
Omtrent de armsteun.
Deze is vanaf 19 februari uit en zullen de dealers ze waarschijnlijk aanschaffen en kunnen ze bekeken worden.
Prijs was nog niks over bekent.
Zou inclusief montage tegen de €200,- aan zitten.
Deze is vanaf 19 februari uit en zullen de dealers ze waarschijnlijk aanschaffen en kunnen ze bekeken worden.
Prijs was nog niks over bekent.
Zou inclusief montage tegen de €200,- aan zitten.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
zelf heb ik de armsteun af-fabriek en ik moet zeggen....IDEAAL!!!!
Vond de fabrieks armsteun meer een elleboogsteun eigenlijk
Doe het liefste schakelen met mijn arm nog op de armsteun hoop dat het met deze kan!
Voordeel van de armsteun aan de stoel is wel meer plaats in het midden als je hem omhoog doet

Doe het liefste schakelen met mijn arm nog op de armsteun hoop dat het met deze kan!
Voordeel van de armsteun aan de stoel is wel meer plaats in het midden als je hem omhoog doet

Je zou een berichtje richting Kamei kunnen doen. Die maken pasklare aftermarket armsteunen
Wordt bevestigd op de originele punten.

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
Probleem is alleen dat er nog geen orginele punten bekend zijn haha.
MAar bedankt voor de tip
MAar bedankt voor de tip

Dat begrijp ik, het zijn ook niet altijd dezelfde punten als de originele armsteun, maar bestaande bevestigingspunten. Bijvoorbeeld aan de rails van de stoel 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Volkswagen Polo 2010