pack lumiere
- hybride
- forum starter
- Contacteer:
pack lumiere
Ik ben op zoek naar foto`s die laten zien hoe het pack lumiere eruit ziet bij de Clio IV, wie heeft deze of kan me helpen met een link naar deze beelden?
Gr, Erwin
Gr, Erwin
Renault Clio IV Dynamique Cassiopeia 90 dCI met RLink
Re: pack lumiere
Even voor de informatie:
Pack Lumiere (€695) omvat:
Pack Lumiere (€695) omvat:
- Panoramisch vast glazen dak
- Privacy glass
Hier plaatjes van het glazen dak op een witte hatchback:

En hier foto's van binnenuit:

En hier foto's van binnenuit:
Moonwell @ Autoweek.nl schreef: Hier zijn een aantal foto's van het panorama dak:
Dak open:
Dak dicht:
Ik vind het er ook mooi uit zien, maar vind het jammer dat het dak niet open kan.
- Elektronized
- forum member
- Contacteer:
Ik ben meer voorstander van een gewoon simpel schuifdak. Zo'n panoramisch glazen dak vind ik te groot, en inderdaad jammer dat het niet open kan.
- 2004 Renault Clio 2, Phase 3 - 1.6 16v - Dynamique
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Ik had liever wat meer een panoramisch voorruit en dan een normaal schuifdak. Dan heb je er als bestuurder ook wat aan. In de rs had ik ook een groot schuifdak. Maar naast de lichtinval en dat het open kan heb je er niet zoveel aan qua zicht. Het gevoel van ruimte ontbreekt daardoor nog steeds naar mijn mening.
Ik denk dat ze in deze Clio beter het dak van de Clio 3 hadden kunnen gebruiken. Dat had echt niet misstaan. En dan in combi met een licht panoramisch voorruit.
Ik denk dat ze in deze Clio beter het dak van de Clio 3 hadden kunnen gebruiken. Dat had echt niet misstaan. En dan in combi met een licht panoramisch voorruit.
- hybride
- forum starter
- Contacteer:
Bedankt voor de foto`s, op deze mannier krijg je een goede indruk hiervan!
Ik zie geen privacy glas klopt dat? Hebben jullie het pack lumiere wel gebruikt?
Ik zie geen privacy glas klopt dat? Hebben jullie het pack lumiere wel gebruikt?
Renault Clio IV Dynamique Cassiopeia 90 dCI met RLink
Foto's van hierboven komen van het Autoweek forum, ik geloof niet dat ze voor het volledige 'lumiere pack' hebben gekozen, omdat dit wellicht voorraad wagens waren en dat ze liever de ramen achteraf zouden tinten dan moeten wachten op een nieuwe.
Inmiddels heb ik een witte Clio 4 Estate besteld, mét panoramadak. Volgens de configurator betekent dat dan automatisch dat je géén dakdragers op je dak hebt zitten. Dat zag er dus wel strak uit, hoop dat dit geen glitsch betreft 

Lease? Bijtelling? Wij gaan over een maand of drie ook shoppen, dus info is welkom! 

Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Slechts 14% bijtelling voor een "Clio Estate Energy dCi 90 Stop en Start Dynamique eco2"
Dit ziet er dan dus zo uit:

Dit ziet er dan dus zo uit:

- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Aparte belijning op het dak, was mij nog niet eerder opgevallen.
Ik vind het echt een mooie auto! Goede concurrent voor de kleinere station wagon. 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Inderdaad echt een mooie auto. Al moet ik dat achterste ruitje echt nog in het echt bekijken.
Wat is het maandbedrag, ongeveer?
Wat is het maandbedrag, ongeveer?
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Geen idee, ik kan sinds de bestelling ook de bestelapplicatie niet meer in
Ik heb dus een Estate Dynamique, zonder metaallak, met city pack en lumiere pack, losse dakdragers en 7p trekhaak. Vervolgens is er een accessoirecheque van 500 euro afgegaan (actie van de importeur).
Inclusief brandstof en exploitatiekosten kost ie me 649,50 euro. De brandstof en exploitatie schat ik in op 250 euro, maar dit kan ik dus niet meer nakijken helaas. Ook zal dit afhankelijk zijn van de afspraken met het bedrijf waar je werkt (geen private lease idd).

Ik heb dus een Estate Dynamique, zonder metaallak, met city pack en lumiere pack, losse dakdragers en 7p trekhaak. Vervolgens is er een accessoirecheque van 500 euro afgegaan (actie van de importeur).
Inclusief brandstof en exploitatiekosten kost ie me 649,50 euro. De brandstof en exploitatie schat ik in op 250 euro, maar dit kan ik dus niet meer nakijken helaas. Ook zal dit afhankelijk zijn van de afspraken met het bedrijf waar je werkt (geen private lease idd).
Laatst gewijzigd door Arjan op 13 apr 2013 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
Hoi R27,
Ik heb de estate dci90 dynamique eind februari besteld, en heb de gegevens nog beschikbaar. Mijn werkgever rekent brandstof + exploitatiekosten, die waren rond de 280 euro en zitten IN de leaseprijs hieronder vermeld. Dat kan in jouw geval dus afwijken. Verder is deze bestelling inclusief de volgende paketten:
* city-pakket extra
* comfort pakket extra
* R-link
* Metaalkleur
* Trekhaak 7p
* Dwarsdragers
* Lumiere pakket
De kosten:
Lease-prijs maandelijks: 686
Bijtelling (14%): 115
Ik heb de estate dci90 dynamique eind februari besteld, en heb de gegevens nog beschikbaar. Mijn werkgever rekent brandstof + exploitatiekosten, die waren rond de 280 euro en zitten IN de leaseprijs hieronder vermeld. Dat kan in jouw geval dus afwijken. Verder is deze bestelling inclusief de volgende paketten:
* city-pakket extra
* comfort pakket extra
* R-link
* Metaalkleur
* Trekhaak 7p
* Dwarsdragers
* Lumiere pakket
De kosten:
Lease-prijs maandelijks: 686
Bijtelling (14%): 115
Laatst gewijzigd door Arjan op 13 apr 2013 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo,
Heeft er toevallig iemand al ervaring met de optie Panoramisch vast glazen dak icm met (dwars)dakdragers.
Dit zou volgens de leverancier en het boekje niet kunnen. Maar toch zie ik dat er verschillende mensen die combinatie besteld hebben.
gr. Mario
Heeft er toevallig iemand al ervaring met de optie Panoramisch vast glazen dak icm met (dwars)dakdragers.
Dit zou volgens de leverancier en het boekje niet kunnen. Maar toch zie ik dat er verschillende mensen die combinatie besteld hebben.
gr. Mario
De lijnen van de auto zien er zonder dakdragers erg goed uit. Dit was me nog nooit opgevallen en uiteraard staat mijn zwarte estate al anderhalve maand in bestelling...
Weet iemand of deze dakdragers later ook nog makkelijk verwijderd kunnen worden? En zo ja, ziet dit er dan nog netjes uit?

Weet iemand of deze dakdragers later ook nog makkelijk verwijderd kunnen worden? En zo ja, ziet dit er dan nog netjes uit?