fase 2 achterbumper op een fase 1?
fase 2 achterbumper op een fase 1?
Hey,
Ik heb een tijd geleden de herrie pot onder mijn clio vandaan gehaald. Nu zit ik echter nog met een gat in de bumper. Ik wil graag een fase 2 bumper op een fase 1. Kan dat?
Ik heb een tijd geleden de herrie pot onder mijn clio vandaan gehaald. Nu zit ik echter nog met een gat in de bumper. Ik wil graag een fase 2 bumper op een fase 1. Kan dat?
Laatst gewijzigd door cliozwart op 13 okt 2012 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: fase 2 achterbumper op een fase 1?
Kan wel, mits je de bumpersteunen aanpast. Staat meer info over op het forum.
Moet je even opzoeken
Moet je even opzoeken

Hey Arjan,
Uhm, ik kan het niet vinden. Ik zal nog ff doorzoeken....:D
Uhm, ik kan het niet vinden. Ik zal nog ff doorzoeken....:D
nou, dan ga ik toch maar voor een fase 1 bumper, geen zin om daar veel aan te klussen....
Het lijkt erop dat ik alleen een fase 2 bumper in de juiste kleur kan krijgen, dat wordt toch maar even klussen....:S Ik kan op deze plaatjes niet goed zien wat ik allemaal nodig heb om het passend te maken. Heeft iemand dit al is gedaan?

Ik denk dat voornamelijk nummer 8 anders is. Daarnaast zittend e schroefgaten aan de bovenkant van je bumper(nr 6) op andere plaatsen dan bij de fase 1.
Ik zou het gewoon proberen, denk dat het vrij vlot past
Ik zou het gewoon proberen, denk dat het vrij vlot past

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
waar het me vooral om gaat is dat ik van de donor auto alles mee krijg dat ik nogdig heb om hem te monteren. Gaatjes in wat plaatstaal boren is geen probleem. Ik heb alleen geen zin om steuntjes te gaan maken.
Moet kunnen lijkt me 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Volkswagen Polo 2010
Ik heb eindelijk de tijd gevonden om de bumper te monteren. Het ziet er een stuk beter uit! Geen gat meer in de bumper van de oude uitlaat. Het monteren viel overigens erg mee. De meeste montage punten moet je zelf maken, maar is is voldoende bumpervlees om hier en daar een gaatje te boren.
Voor mensen die dit willen gaan doen, zorg dat je de hele bumper hebt inclusief de witte plastic stootblokken en de modderkuipen achter.
In totaal ben ik er een uurtje of 2 mee bezig geweest. Ik ben zeker een uur bezig geweest met het passen...
Voor mensen die dit willen gaan doen, zorg dat je de hele bumper hebt inclusief de witte plastic stootblokken en de modderkuipen achter.
In totaal ben ik er een uurtje of 2 mee bezig geweest. Ik ben zeker een uur bezig geweest met het passen...
zonder de modderkuipen lukt het niet of moet je dan veel aanpassen ?
en heb je foto's ?
en heb je foto's ?
Hey, zonder modderkuipen past het wel. De bumper zit dan gewoon goed vast. Je blijft zonder phase 2 modderkuipen wel zitten met een stevig gat tussen de oude modderkuipen en de bumper ( en daar zal vast een hoop troep in komen). De nieuwe bumper is toch wel een stukje lager en loopt naar benden minder snel naar binnen.
Foto's heb ik niet....er valt ook niet veel te zijn.
Foto's heb ik niet....er valt ook niet veel te zijn.