water
water
aangezien het zich onder de motorkap bevind hier geplaatst. Vorige week zag ik dat er zich water ophield onder het raam. Ik had al een topic gezien om dan de afvoertjes schoon te maken. Aan de passagierszijde was dit geen probleem (zat vol met vuil), maar bij de bestuurders kant kon ik er niet bij omdat ik op dat moment geen benodigdheden had de wissers eraf te halen. Ik dacht dan benader ik hem via de wielkast echter kom je er dan niet bij. Nu viel het mij wel op dat achter de wielkast (dun)plastic (als in de zin val afdekplastic) zat en daarachter bevind zich een plens water! Dus onder de afvoer. Ik denk maar zo dat een andere afvoer dan verstopt zit? Het leek mij geen oplossing maar een gat in dit plastic te maken, het plastic zit er niet voor niets lijkt mij. Een manier om dit water daar weg te krijgen? Iemand ervaring mee?
Re: water
Ik kreeg mijn ruitenwisser er aan de bestuurderszijde helemaal niet af zelfs. Dat ding zat moervast. Hoe dan ook, als je een dun lang slangetje weet te bemachtigen, dan kan je die door het afvoertje heendouwen, en loopt daar ook weer het water doorheen (wel natuurlijk rooster los en zo ver mogelijk omhooghalen)
Detail: De afvoer aan de bestuurderszijde zit niet zo erg in de hoek als aan de andere kant, je kan 'm door het rooster al zien zitten!

Detail: De afvoer aan de bestuurderszijde zit niet zo erg in de hoek als aan de andere kant, je kan 'm door het rooster al zien zitten!