In mijn Clio dci 105 PK van 2004 gaat bij het (volgas) invoegen in de 4e versnelling het lampje van het voorgloeien branden. Later gaat dat weer uit bij het doorschakelen , wat zou dat kunnen zijn ? De auto rijdt perfect , houdt niet in ed
Darnaast is gisteren het lampje van de airbag gaan branden en het service lampje. Zou dit weer de verbinding onder de stoel kunnen zijn ( dit is het regelmatig bij de citroen van mijn vader)
Alvast bedankt voor jullie reacties !
lampjes branden, wat zou dat kunnen zijn
-
- beginner
- Contacteer:
Re: lampjes branden, wat zou dat kunnen zijn
Heb je dat alleen in de 4e versnelling of ook bij andere?
Is het dan bij een bepaald aantal toeren?
Zou iets kunnen zijn met inspuitdruk van de brandstof, injectors die vuil zijn.
airbag en het service lampje even kijken naar de stekkers onder je stoelen inderdaad.
Is het dan bij een bepaald aantal toeren?
Zou iets kunnen zijn met inspuitdruk van de brandstof, injectors die vuil zijn.
airbag en het service lampje even kijken naar de stekkers onder je stoelen inderdaad.
-
- beginner
- Contacteer:
Het branden van het lampje treedt heel af en toe ook in andere versnellingen op , maar het treedt zeker op bij het fors invoegen ( meestal in de vierde versnelling )
Zal binnenkort even nder de stoel kijken en doorsolderen
Zal binnenkort even nder de stoel kijken en doorsolderen
Laat op tijd ook naar de reken/regel-eenheid (op faktuur staat 2 keer iets anders).arievdberg schreef: Darnaast is gisteren het lampje van de airbag gaan branden en het service lampje. Zou dit weer de verbinding onder de stoel kunnen zijn ( dit is het regelmatig bij de citroen van mijn vader)
Ik was ook in de veronderstelling dat het onder de stoel was (na eerste keer zelf door te verbinden).
Blijkt dat ik toch een jaar zonder airbags gereden heb...