Achterspeakers voorbereiding.....WAAR????
-
handyman
Achterspeakers voorbereiding.....WAAR????
Hallo allemaal.... ik heb een Clio 14 16V van eind 2001 en hier zaten van de fabriek uit geen achterspeakers in. Heb renault gebeld met de vraag waar de voorbereiding zit omdat ik niet geloof dat ze een auto zonder meebestelde achterspeakers een andere kabelboom geven. ik wilde gewoon weten waar te zoeken want zelfs voor de tweeters zaten ze onder de kleine kapjes boven op het dashboard. Maar het antwoord was neee meneer die moet er in getrokken worden! Is er iemand met ervaring die mij wel kan vertellen hoe het zit? of dat de meneer van Renault wel gelijk had? Alvast bedankt!!! Ben heeeeeeeel benieuwd!
Re: Achterspeakers voorbereiding.....WAAR????
Naast je achterbank zitten roostertjes voor de speakers. In het kunststof zit ,als er draden zitten, de stekkertjes geklemd.
Het kan natuurlijk dat ze zijn los gerammeld maar dan moet je ze zo zien liggen. Het zijn witte stekkers van ongeveer 20x15x5 mm, zelfde als je voor de tweeters hebt gevonden.
Het kan natuurlijk dat ze zijn los gerammeld maar dan moet je ze zo zien liggen. Het zijn witte stekkers van ongeveer 20x15x5 mm, zelfde als je voor de tweeters hebt gevonden.
-
handyman
Re: Achterspeakers voorbereiding.....WAAR????
Dankjewel ik ga de boel even losmaken..... oja.......... na de radiio stekker zie ik draden de auto in gaan 8 stuks dat houdt ook in dat er iets naar achteren gaat! bedanktArjan schreef:Naast je achterbank zitten roostertjes voor de speakers. In het kunststof zit ,als er draden zitten, de stekkertjes geklemd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3406 Weergaves
-
Laatste bericht door RicoK
-
- 1 Reacties