Hallo Mensen, ik weet dat er een soort van kit bestaat om de binnenspiegel dimmend te maken, maar dat moet je heel secuur en precies doen om er een soort van folie overheen te plakken.
Nou bestaan er ook kant en klare binnenspiegels die dimmen, iemand enig idee waar ik die kan aanschaffen?
Ik word gek van die busjes met hoogopstaande lichten, knal echt me ogen is een keer eruit!
Hmm raar, bij mij zit er zo'n clipje onder de spiegel waarmee ik hem open neer kan klikken. Dat zal jij toch ook wel hebben? Iedere auto sinds 1914 heeft dat
Kever 1969 Volkswagen Polo 2010 23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Uhhhh nu ik er over nadenk, die klipje werkt niet goed! Klik ik hem omlaag, of hij klikt terug of gaat helemaal omlaag! ... Gemold denk ik door mijn lieve rot ex-eigenaar! zoals veel dingen...
Nouuu, ik weet hoe het werkt hoor!
De mijne is letterlijk wel gemold.. Want heb net even zitten voelen aan een andere in een Renault Megane van een collega uit 2007.. Die voelt veel robuuster aan en klikt wel!... terwijl het totaal hetzelfde is.
Als het een originele is dan moet hij met een klipje te verduisterden zijn.
Maak maar een foto er van, (voor en achterkant) dan kunnen wij het beter beoordelen.
Zelfdimmende binnenspiegel (of buiten) werken op 12v en een kleine sensor in de spiegel en buiten de behuizing.
folie werkt NIET goed en zal ik dan ook afraden, kan je beter bij de halfords een andere spiegel halen met de dim funktie