Plastic op de kilometer Instrumentenpaneel gebarsten

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
Marios

Plastic op de kilometer Instrumentenpaneel gebarsten

Bericht door Marios »

Hallo,

Heb sinds aanschaf dat de plastic is gebarsten op de instrumenten paneel,
nou begon dat links met een heel klein lijntje en gaat steeds meer naar boven toe,
tot kort zag ik zelfs dat het rechts ook al begon!

fototje:
Links onder in de hoek en rechts onder, gaat om het doorzichtige gedeelte.
Afbeelding

Weten jullie of ik dit makkelijk kan vervangen of kost dit een godsvermogen en veel tijd?
sj0ertum
Oud-beheerder

Re: Plastic op de kilometer Instrumentenpaneel gebarsten

Bericht door sj0ertum »

Ik denk niet dat dit los te vervangen is.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Frank [Factory] »

Het vervangen is heel eenvoudig. Alleen ik ben ook bang dat het glas niet los geleverd kan worden. Ik had dit probleem ook. Ik heb een tellerbak van de sloop gehaald met een goed glas en deze op de originele unit gezet.
Marios

Bericht door Marios »

Jammer zeg! Ben niet van plan om er veel geld tegen aan te gooien, het gaat meer op het optische dat het mij
irriteert, maar goed..

De clio's hebben echt slechte kwaliteit producten erop! Rubbers,plastic alles barst verkleurt en scheurt zelf na 2-3 jaar! :evil3:
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Och, elke auto heeft zijn slechte eigenschappen. Dat het glas barst heeft niets te maken met slechte bouwkwaliteit, maar meer mensen die het glas te lomp schoonmaken en het hierdoor stuk drukken. Verkleuring heb ik nog nooit meegemaakt.
Marios

Bericht door Marios »

Mijn pa heeft een Opel astra station ook ong even oud als de mijne, nou daar is er echt niets aan te zien! enkel wat er was dat de knipperlichten aan de zijkant, groen werden door vocht, maar was vervangen onder garantie.

Nou, de grill op mijn clio is behoorlijk verkleurd/vlekkerig... + zijn de zwarte delen op de achterste ramen en de raam op de kofferbak......... gerimpeld of tjah vol met lijnen alsof de lijm is opgedroogd aan de binnenkant,, maar daar heeft iedereen wel last van denk ik !
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Dat vlekkerige heeft te maken met onderhoud. Als je het plastic gewoon goed bijhoud vanaf nieuw wordt het niet zo vlekkerig.

Die strepen bij de ramen is de lijm/kit die het glas vasthoudt. Dit zit er vanaf nieuw al op inderdaad. Alleen als je een extra getint ruit hebt zie je er niets van.
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

Die strepen vielen mij bij Age gisteren ook op, dat is gewoon een lelijke kitrand.
Verder hangt de clio 3 ook aan elkaar van rubberen dopjes en afdekkapjes die je er zo af trekt.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Marios

Bericht door Marios »

Doodzonde vind ik het... Zat er zelf aan te denken om al die ramen te vervangen door geblindeerde versies...
Maar dan moet ik vast en zeker flink gaan betalen! ( WA + ( half casco/ Allsecur ) )
Is elke Clio 3 voor mijn zin, niet waard! Flinke onderhoud eraan gepleegd, nu dat maar terug verdienen in KM!

Clio 1 & 2, dat waren en zijn pas de goede/sterkere versies van de CLIO naam!

Op de foto denk je van hmmm nieuwstaat! , No way :cool2:
http://img845.imageshack.us/img845/3111/foto2an.jpg
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Tsjah, dat is heel persoonlijk. Ik heb zowel Clio 2 als 3 (3x) gereden. En mijn vriendin heeft een Clio 1. Ik zou niet terug willen naar een Clio 2 of 1. Ik heb met een Clio 2 veel meer problemen gehad dan met mijn Clio 3's. Met mijn RS heb ik veel gedoe gehad. Maar dit had te maken met slecht onderhoud van de garage waarvan ik hem heb gekocht. Verder heb ik nooit echt noemenswaardige problemen gehad met de Clio 3.
Marios

Bericht door Marios »

Is ook persoonlijk ! :)

Tjah, koop tegenwoordig maar een goed onderhouden wagen, vind je zelden!
De volgende die mijn wagen koopt, zal wel wat moeten vervangen,
want voorlopig doe ik hem niet weg en niet van plan om er al te veel in te gaan stoppen, behalve regulier onderhoud ofcourse :)
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Interieur (vraag & antwoord)”