Hallo, net opnieuw aangemeld maar toch een vraag als dat mag.
Mijn Clio 1.6 vier deurs heeft vlgs dochterlief af en toe het probleem dat de achterportieren niet op slot of open gaan.
Dus bij sluiten blijven soms de achterportieren open en moet ze handmatig indrukken om op slot te doen.
Bij openen idem dito.
Net elders gelezen dat iemand ik dacht 1 portier niet op slot kreeg maar ik weet nu niet goed of het advies wat hij kreeg van ander stelmotortje ? ook voor dit probleempje geldt ?
Als ik hier naar Bochane rij ben ik gelijk de hoofdprijs kwijt denk ik en dat wil ik even zien te voorkomen dus ik zou blij zijn met advies van hier.
gr driver
Achterportieren wel/niet op slot
-
driver
Re: Achterportieren wel/niet op slot
ongeveer 30 hits maar nog geen reactie , Weet niemand wat dit kan zijn wat ik aangeef /vraag ?
gr driver
gr driver
CPV is massa gestuurd. Ergens bij het portier een slechte massa? Check en reinig de stekkers/contacten eens met contactspray. Helpt dat niet probeer dan met het motortje uit het andere portier of die wel goed werkt. Werking is wel te controleren, inbouwen zal waarschijnlijk niet lukken 
-
driver
Okee, dat is een antwoord wat misschien iets oplost.Gaan we zodra we tijd hebben eens proberen.
Dank je .
gr driver
Dank je .
gr driver
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3248 Weergaves