Hallo forummers,
Vorige week heb ik mijn eerste auto gekocht, een Clio uit 2001.
De huidige radio (Tuner List) bevalt niet qua functionaliteit en na het lezen van veel berichten (zowel hier als andere plaatsen) heb ik besloten een nieuwe radio te kopen, namelijk de Parrot Asteroid. Binnen een paar dagen komt deze binnen. Nu is het mijn eerste radio die plaats, maar ik verwacht hier eigenlijk niet al te veel spannends. Paar draadjes wegwerken en inpluggen.
Maar toch lees ik hier af en toe iets over de geschakelede en continue plus omdraaien, zou iemand mij hierover meer kunnen vertellen aangezien ik hier weinig van snap?
Zijn er nog andere dingen waarop ik moet letten?
Alvast bedankt.
Mvg,
Johiem
Plaatsen Parrot Asteroid
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Plaatsen Parrot Asteroid
Renault maakt gelukkig gebruik van iso stekkers, dus dat is gewoon plug en play.
Misschien dat je een adapter plug nodig hebt voor de radio, maar deze is bijna altijd meegeleverd met de radio.
De plus omdraaien hoeft vaak niet,
Maar het kan zijn dat de radio zijn geheugen verliest zoals de radio zenders, cd/mp3 opnieuw begint, tijd, ect.
dan zal je 2 draden moeten omdraaien, (vaak een dikkere gele en rode draad).
Misschien dat je een adapter plug nodig hebt voor de radio, maar deze is bijna altijd meegeleverd met de radio.
De plus omdraaien hoeft vaak niet,
Maar het kan zijn dat de radio zijn geheugen verliest zoals de radio zenders, cd/mp3 opnieuw begint, tijd, ect.
dan zal je 2 draden moeten omdraaien, (vaak een dikkere gele en rode draad).
Groeten, Vincent.