Hallo mensen,
Zojuist m'n offerte binnen gekregen voor greenstuff blokken en ECB
Schijven. Krijg dit als Offerte:
zijn de prijzen voor de Renault Clio, de Greenstuff remblokken zijn te licht volgens de leverancier. Zij adviseren de Redstuff remblokken voor uw auto.
DP31369 Redstuff remblokset voorzijde Euro €177,60
DP3983 ,, achterzijde €107,20
GD982 Gegroefde remschijf voorzijde €170,30 per stuk
GD571 ,, achterzijde €160,60 ,,
Hebben jullie en idee waar dit goedkoper kan? En hebben jullie ervaring met greenstuff op jullie RS-jes van 2001?
Thnx
ECB schijven en greenstuff/redstuuff blokken.
Re: ECB schijven en greenstuff/redstuuff blokken.
Hoeveel???
€ 177,60
€ 107,20
€ 170,30
€ 170,30
€ 160,60
€ 160,60 +
€ 946,60
Heb je ook een racelicentie soms?

€ 177,60
€ 107,20
€ 170,30
€ 170,30
€ 160,60
€ 160,60 +
€ 946,60
Heb je ook een racelicentie soms?
Ja daarom.. Viel bijna van m'n stoel..
Ideen vor goedkopere adressen?
Ideen vor goedkopere adressen?
Ik las over deze schijven en blokken weinig goeds. Werden veelal verwisseld voor de Brembo/Ferodo combinatie en de enthousiastelingen reden veelal met Tarox/Carbon lorraine. Dan heb ik het over standaard remmen, dus geen upgrades naar 4-pots etc.
Waarom eigenlijk een speciaal merk? Als je er veel mee het circuit op gaat oké maar, voor dat geld zet de dealer er originele onderdelen op. Hoef je niet zelf te klooien met lagers er in te persen enzo. Heb je de clubpas? Ga dan eens navragen bij Brezan. Dan krijg je 25% korting op remmen geloof ik. Dan heb je al goed spul voor bijna de helft. Moet je wel zelf aan het sleutelen natuurlijk 
Of kijk hier eens: http://www.autopartsonline.nl/nl/index. ... agina_2011" onclick="window.open(this.href);return false;
50% op remmen...

Of kijk hier eens: http://www.autopartsonline.nl/nl/index. ... agina_2011" onclick="window.open(this.href);return false;
50% op remmen...
Clubpas? Dat klinkt interessant!
Ja ik wil iets sportievere en directere remmen erop.. Vandaar ebc en greenstuff
Ja ik wil iets sportievere en directere remmen erop.. Vandaar ebc en greenstuff
190 pond, zit je op ongeveer 250 euro voor een set schijven... er komen nog extra verzendkosten bij hé.
Dan nog de schijven achter en rembloksets. Is inderdaad wel goedkoper. Ik schat rond de 700 / 750 euro totaal...
Dan nog de schijven achter en rembloksets. Is inderdaad wel goedkoper. Ik schat rond de 700 / 750 euro totaal...
Niet als je anders dan standaard neemt, ik ben niet meer dan 450 kwijt voor de hele boel rondom incl lagers 

via winparts.nl
brembo schijven voor 44 euro ps.
achter 50 euro ps.
en dan nog blokkken.
laat die ebcmeuk lekker links liggen haha
brembo schijven voor 44 euro ps.
achter 50 euro ps.
en dan nog blokkken.
laat die ebcmeuk lekker links liggen haha
Ik heb Tarox schijven + blokken rondom 1200 euro 

Haha ik ben 12e voor de blokjes kwijt en 19e voor de schijven en 66 euro voor complete remschoenen set + cilinders