Stoel gezocht

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
kjeld380

Stoel gezocht

Bericht door kjeld380 »

Hallo,

Ik ben Kjeld en ik rij met een clio III 1,5 dci. Maar dit is een basis uitvoering en het stoort me nogal dat mijn stoel niet in hoogte verstelbaar is. Daarom vroeg ik me af of iemand soms een persoon kent of er zelf liggen heeft die te koop staan. Heb ook een vraagje had vandaag iemand aan de telefoon die 2 GT stoelen met airbag wou verkopen voor 100€ per stoel. Nu vroeg ik me af of dit een schappelijke prijs is (wel van schadevoertuig).

Alvast bedankt,
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Stoel gezocht

Bericht door Frank [Factory] »

Als de stoelen in goede kwaliteit zijn zou ik dit meteen doen. Is een superdeal!
kjeld380

Bericht door kjeld380 »

Hallo, ben gisteren dan uiteindelijk de stoelen gaan bekijken en kwam te weten dat het geen gt stoelen waren. Wel spijtig :-(. Hij wil achterbank en voorstoelen plaatsen en originele terugnemen voor 200€. Hier een foto http://www.flickr.com/photos/83388377@N08/

Er heerst toch nog een grote twijfel...
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Frank [Factory] »

Zou ik niet doen. Die stoelen van het plaatje zijn erg slijtagegevoelig. Ik zou nog even door zoeken. Zou de koopjessites wat in de gaten houden. Zou toch proberen om in ieder geval een standaard fase 2 interieur te vinden of gt/rs.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Interieur (vraag & antwoord)”