originele radio ombouwen.
-
sersje1
originele radio ombouwen.
hallo,
ik ben vandaag om mijn clio gegaan.
hij is van 2004. 1.6 16v en dynamique model
ik heb bij een vorige post uitgevonden hoe ik mijn radio eruit moet halen.
nu wil ik deze radio: http://www.hifimax.eu/radiocddvd-din/pi ... 54975.html" onclick="window.open(this.href);return false;
erin zetten.
maar ik zag 2 problemen.
1. de stekkers die nu op mijn radio zitten zijn anders als de stekker die op de pioneer zit.
zijn hier verloop stekkers voor ?
2. ik kan mijn radio bedienen via knoppen op mijn stuur.
kan ik deze bij deze radio nog steeds gebruiken?
groetjes,
ik ben vandaag om mijn clio gegaan.
hij is van 2004. 1.6 16v en dynamique model
ik heb bij een vorige post uitgevonden hoe ik mijn radio eruit moet halen.
nu wil ik deze radio: http://www.hifimax.eu/radiocddvd-din/pi ... 54975.html" onclick="window.open(this.href);return false;
erin zetten.
maar ik zag 2 problemen.
1. de stekkers die nu op mijn radio zitten zijn anders als de stekker die op de pioneer zit.
zijn hier verloop stekkers voor ?
groetjes,
Re: originele radio ombouwen.
Kan allemaal maar dan heb je verloopstekkers nodig. Bij de betere audioboer wel te verkrijgen 
-
sersje1
@arjan heb je misschien een site voor me ?
alvast vriendelijk bedankt
groetjes
alvast vriendelijk bedankt
groetjes
Kan. Met een interfacekabel. Mits je radio dat ondersteund. Die zijn even duur als je radio zelf, overigens. Waarom houd je de originele niet? Qua kwaliteit zit daar geen giga verschil in.sersje1 schreef:
groetjes,
-
sersje1
@wizard
de originele radio leest geen cd's met mp3. en ik vind het makkelijk dat ik mijn usb gewoon in me radio kan steken.
de originele radio leest geen cd's met mp3. en ik vind het makkelijk dat ik mijn usb gewoon in me radio kan steken.
-
sersje1
ik heb deze verloopkabel gevonden is dit de goede of ?
http://www.carmedia.nl/index.php/produc ... ory_id=237" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb gevonden dat ik de 182 moest hebben.
iemand nog een site ofzo waar ik de verloopkabel kan kopen.
groet,
http://www.carmedia.nl/index.php/produc ... ory_id=237" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb gevonden dat ik de 182 moest hebben.
iemand nog een site ofzo waar ik de verloopkabel kan kopen.
groet,
Bij iedere carshop kun je deze bestellen.
Prijzen zullen niet veel varriëren.
-
ski
Kun je beter een audio connection box kopen, ben je goedkoper uit en je behoudt alle functies alleen verlies je wel je cd-wisselaar
-
sersje1
ik ben vandaag via de lokale auto dealer gegaan en deze kon de kabel die ik nodig had voor pioneer voor prikkie bestellen dit heeft hij ook gelijk voor mij gedaan. dinsdag zijn ze binnen dus ga ik testen zal als de radio erin zit ff foto posten
allemaal bedankt met het meedenken.
allemaal bedankt met het meedenken.
-
sersje1
ik heb die kabeltjes terug gebracht en de radio stuur ik maandag gelijk terug omdat ik een audio connection box heb gezien. dit bevalt mij zoveel beter !! en is nog beter voor de verkoop 
toch bedankt allemaal
toch bedankt allemaal
wat heb je nu allemaal precies gehaald en wat heb je hiermee nu gewonnen?
ik zou graag ook een nieuwe radio willen maar dan wilik me stuurbediening ook behouden zoals jij wou.
Wat heb je allemaal aangeschaft en hoe ziet dit er nu uit?
ik zou graag ook een nieuwe radio willen maar dan wilik me stuurbediening ook behouden zoals jij wou.
Wat heb je allemaal aangeschaft en hoe ziet dit er nu uit?
-
sersje1
ten eerste moet je radio hebben die stuurbediening ondersteunt.
dat deed mijn radio niet dus die heb ik terug gestuurd.
dan moet je speciaal kabeltje hebben om over te gaan van de fabrieks stekkers naar de juiste stekker voor je radio.
toen deze bij mij ook de verkeerde bleke te zijn ben ik voor audio connection box gegaan die komt wss deze of volgende week binnen. dit is plug en play en je behoudt stuurbediening en je kan er een usb enzo op aansluiten.
dat deed mijn radio niet dus die heb ik terug gestuurd.
dan moet je speciaal kabeltje hebben om over te gaan van de fabrieks stekkers naar de juiste stekker voor je radio.
toen deze bij mij ook de verkeerde bleke te zijn ben ik voor audio connection box gegaan die komt wss deze of volgende week binnen. dit is plug en play en je behoudt stuurbediening en je kan er een usb enzo op aansluiten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Trekhaak 7-polig naar 13-polig ombouwen
door Vertrokken: 16830 » » in Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord) - 4 Reacties
- 3034 Weergaves
-
Laatste bericht door Vertrokken: 16830
-
-
- 2 Reacties
- 4525 Weergaves
-
Laatste bericht door Henkie_
-
- 1 Reacties
- 3252 Weergaves