Een paar weken geleden kreeg ik de melding "controleer airbag". Dit was na het vooruit schuiven van de stoel om een passagier in te laten stappen. Een paar keer de zelfde beweging en het probleem was weg. Echter kwam de melding opnieuw in werd er bij de garage geconstateerd dat de stekker van de gordel spanner niet meer goed was.
Vandaag is de kabelboom vervangen van de stoel maar over enkele puntjes heb ik nog mijn twijfels. Voor het vervangen moet namelijk de hele stoel gedemonteerd.Achteraf heb ik zelf het kapje van de stoel moeten aandrukken omdat de klem niet vastzat(kier van een cm). En een stukje stof terug naar binnen moeten vouwen. Voor de rest prima geholpen en de auto weer gewassen terug gekregen. Daar ik echt heel zuinig op mijn auto ben wil ik de stoel graag weer zo maken als dit orgineel het geval was.
Nu is mijn vraag: (let op het gaat om de rechter voorstoel/bijrijder)
1. Zou iemand met een drie deurs clio (kan zijn dat het minimaal een collection moet zijn) willen controleren of het volgende flapje zo zichtbaar is als het bij mijn auto is:

Ik kan me echt niet meer herrineren of dit flapje er al zo duidelijk aanwezig zat. Kan me ook niet voorstellen dat het ergens heen gevouwen dient te worden.
2. Het kapje wat ik aan heb moeten drukken (klem zat los) om de grote kier weg te krijgen is aan de onderkant zonder kracht makkelijk heen en weer te bewegen. Kan me voorstellen dat deze aan de onderkant geklemt hoort te zitten. De bestuurders kant zit volledig geklemt, maar deze heeft een hoogteinstellingen er bij zitten en verschilt dus van rechts.
[youtube]c6_G_tWszgw[/youtube]
Bij voorbaat bedankt!